Gå til innhold

Hva skal jeg ha under stroppeløse topper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dere under stroppeløse topper og kjoler? Det er jo innmari stygt når BH-stroppen vises. De fleste bruker kanskje nipplecovers eller kanskje ingenting i det hele tatt? Vet ikke hva jeg skal bruke. Problemet mitt er at jeg har så innmari små pupper, klarer ikke engang å fylle en A-cup (nei, jeg er ikke fjorten..... dessverre). Derfor trenger jeg noe som jeg kan ha under stroppeløse topper, men som likevel fyller opp lik slik som BH-en gjør, om dere skjønner? Ellers ser jeg jo helt flat ut :laugh:

Anonymous poster hash: a7b77...5d4
AnonymBruker
Skrevet

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/bh-topper/freebra-184/strapless-bra-silicon-184002-12/

Sånne er geniale til stroppløse kjoler og topper. Fåes til rundt 200 på cubus.

De er små i størrelsen btw.

Takk for forslag!

Kan disse brukes kun en gang, siden det er med lim? Syns 200 var litt dyrt for engangsbruk. Ser at det står at de former seg etter puppene, vil det da si at jeg vil se helt flat ut da? Siden jeg har såpass små pupper som jeg har.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hva har dere under stroppeløse topper og kjoler? Det er jo innmari stygt når BH-stroppen vises. De fleste bruker kanskje nipplecovers eller kanskje ingenting i det hele tatt? Vet ikke hva jeg skal bruke. Problemet mitt er at jeg har så innmari små pupper, klarer ikke engang å fylle en A-cup (nei, jeg er ikke fjorten..... dessverre). Derfor trenger jeg noe som jeg kan ha under stroppeløse topper, men som likevel fyller opp lik slik som BH-en gjør, om dere skjønner? Ellers ser jeg jo helt flat ut :laugh:

fins sånne greier de selger på hm som man kan klistre over brystvortene for å skjule de. Har du så små pupper som du sier så holder det. Ser ikke vulgært ut uten bh da

Gjest BettyBoop
Skrevet

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/bh-topper/freebra-184/strapless-bra-silicon-184002-12/

ulempen med disse er at dersom det blir varmt og man gjerne blir litt svett så løsner de her. Har brukt de uten at det og har skjedd, men føler jeg må dytte den på plass hele tiden, for føles som at limet løsner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker stroppløse bh-er.

Anonymous poster hash: 7f61e...e12
AnonymBruker
Skrevet

Men med bare nipple covers vil jeg jo se helt flat ut, med tanke på hvor små pupper jeg har fra før av? Hvis jeg ikke bruker BH så ser jeg nemlig helt flat ut.

Har du forslag til noe lignende av den Nelly-linken som ikke vil skli av hvis man blir litt svett? Trenger nemlig dette til syden, da jeg har flere toppløse kjoler jeg vil bruke der nede.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Men med bare nipple covers vil jeg jo se helt flat ut, med tanke på hvor små pupper jeg har fra før av? Hvis jeg ikke bruker BH så ser jeg nemlig helt flat ut.

Har du forslag til noe lignende av den Nelly-linken som ikke vil skli av hvis man blir litt svett? Trenger nemlig dette til syden, da jeg har flere toppløse kjoler jeg vil bruke der nede.

jeg har dessverre ikke noe tips, for jeg har bare prøvd de som jeg føler løsner. men det går jo an å ha de på en kveld. Første gang man bruker de sitter de jo rimelig godt

Skrevet

Hva med en stroppeløs BH?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hva med en stroppeløs BH?

hun sier hun ikke passer i de. Jeg og tenkte å foreslå det.

Skrevet

hun sier hun ikke passer i de. Jeg og tenkte å foreslå det.

Hun sier hun "ikke fyller en A-cup engang", men også at hun vil ha noe som "likevel fyller opp lik slik som BH-en gjør" så da gikk jeg ut fra at hun bruker BH, av og til om ikke annet.

Stroppeløs BH med litt padding, ev. med slike "kyllingfileter"/silikoninnlegg i?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun sier hun "ikke fyller en A-cup engang", men også at hun vil ha noe som "likevel fyller opp lik slik som BH-en gjør" så da gikk jeg ut fra at hun bruker BH, av og til om ikke annet.

Stroppeløs BH med litt padding, ev. med slike "kyllingfileter"/silikoninnlegg i?

Hvor får man kjøp slike da? Å vil de holde seg på plass hvis det ikke er klister på de? Kan du linke til noen, bare sånn at jeg kan se? :) Tenker ikke å legge mye penger i dette.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke når kvinner ikke har NOE under stroppeløse topper, eller kjoler. Tenk om den glir ned da. Må jo passe på hele tiden XD.

Anonymous poster hash: 29a9d...87e
Gjest BettyBoop
Skrevet

Skjønner ikke når kvinner ikke har NOE under stroppeløse topper, eller kjoler. Tenk om den glir ned da. Må jo passe på hele tiden XD.

Anonymous poster hash: 29a9d...87e

er jo noe som holder kjolen på plass som regel

Skrevet

Hvor får man kjøp slike da? Å vil de holde seg på plass hvis det ikke er klister på de? Kan du linke til noen, bare sånn at jeg kan se? :) Tenker ikke å legge mye penger i dette.

Legger ved noen forskjellige linker fra eBay. Tok de billigste jeg fant, siden du ikke ville legge så mye penger i det. :)

- Sponge pads

- Foam, hele cups

- Silikon, små pads

- Foam, små pads

- Tre forskjellige silikon-pads

Skrevet

Jeg synes de der er helt forferdelige.. Ikke bare gjør de puppene tyngre enn de allerede er, men de har også litt rar fasong og ser unaturlige ut gjennom toppene/kjolene synes jeg. Samt at det føles veldig "klumpete" ut, og blir ganske klamt og ekkelt når det er varmt ute (mener også å huske at limet kanskje får dårligere effect når det blir klamt osv. ).

Skrevet

Jeg bruker oftest stroppeløs bikini for de syns jeg ofte sitter litt mer SMACK enn bh'er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...