AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Hei, Jeg og kjæresten min kommer til å ha avstandsforhold i et år fremover. Vi er fra samme plass, så vi vil ses i eventuell høstferie, vinterferie, påskeferie etc, men lite ellers vil vi være en flytur unna hverandre frem til neste sommer. Til jul, som jo blir den lengste tiden vi får sammen før påskeferien(blir noen helger her og der før det bare), så er jeg invitert til Sør-Afrika med en kompis fra studie. Ferien vil strekke seg fra etter juleaften til studiet begynner igjen i midten av januar. Ville du som kjæreste blitt skuffet om din kjæreste valgte å bli med på en sånn tur? Trenger litt synspunkt før jeg tar det opp med han, som naturligvis er det aller beste å gjøre :-) Anonymous poster hash: 07098...7d0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Er du jente og skal tilbringe ferien med en annen gutt? Jeg ville blitt knust om kjæresten min dro bort på ferie om vi hadde et avstandsforhold. Om det i tillegg hadde vært en av motsatt kjønn hadde jeg ikke trodd han ville hatt noe forhold. Anonymous poster hash: 9efb6...855 2
Sapientia Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Ja, jeg hadde nok blitt litt skuffet. Samtidig høres det ut som en ganske unik sjanse, så jeg hadde ønsket at du skulle dra på den turen. Med 6mnds "tilvenningstid" til tanken hadde det nok gått helt greit og når tiden kom for din Sør-Afrika tur hadde jeg sagt god tur
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Jeg hadde blitt skuffet ja. Du kan jo alltids reise til Sør-Afrika senere, gjerne med kjæresten istedet for med en annen. Anonymous poster hash: 1eb68...521
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 TS her: Jeg forstår synspunktene deres. Angående at dette er en gutt og jeg er en jente. Kjæresten min er helt komfortabel med at jeg har guttevenner, dette er en venn jeg hadde før vi ble kjærester, så tror hvertfall ikke det skal være noe problem:) Det er en ganske unik sjanse fordi jeg har mulighet til å bo gratis med kompisen min der nede, dermed blir det mye billligere og en opplevelse for livet. Er veldig dyrt å reise så langt, spesielt med studentøkonomi, så å bo gratis hjelper mye. Men jeg må tenke mye på det og høre med kjæresten hva han helt ærlig tenker. Takk for svarene! Anonymous poster hash: 07098...7d0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 TS her: Jeg forstår synspunktene deres. Angående at dette er en gutt og jeg er en jente. Kjæresten min er helt komfortabel med at jeg har guttevenner, dette er en venn jeg hadde før vi ble kjærester, så tror hvertfall ikke det skal være noe problem:) Det er en ganske unik sjanse fordi jeg har mulighet til å bo gratis med kompisen min der nede, dermed blir det mye billligere og en opplevelse for livet. Er veldig dyrt å reise så langt, spesielt med studentøkonomi, så å bo gratis hjelper mye. Men jeg må tenke mye på det og høre med kjæresten hva han helt ærlig tenker. Takk for svarene! Anonymous poster hash: 07098...7d0 Men om han er en du er venner med fra før, så kan han vel invitere deg med nedover et annet år? Og ikke akkurat det året kjæresten knapt får se deg? Det er en ting å ikke ha problemer med at du har guttevenner, men det er en annen ting når han knapt får se deg og du heller tilbringer den lille tiden dere kunne fått sammen med kompisen din. (jeg er jente og har nesten bare kompiser, så det er ikke det å ha guttevenner jeg reagerer på, altså). Sør-Afrika går ingen steder, du kan jo reise dit også etter du er i full jobb, og har råd til å bo på hotell, om du ikke skulle ha mulighet til å bo hos venner der nede senere år. Anonymous poster hash: 1eb68...521 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 TS her: Jeg forstår synspunktene deres. Angående at dette er en gutt og jeg er en jente. Kjæresten min er helt komfortabel med at jeg har guttevenner, dette er en venn jeg hadde før vi ble kjærester, så tror hvertfall ikke det skal være noe problem:) Anonymous poster hash: 07098...7d0 Jeg har guttevenner, og kunne dratt på tur med de alene, men ikke på bekostning av kjæresten min. Kan ikke kjæresten din være med ned? Anonymous poster hash: 9efb6...855 2
Hulderen Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Kan ikke kjæresten din også bli med til Sør-Afrika? Endret 25. juni 2014 av Hulderen
Skjoldmøy Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Reis du! Hvis forholdet ryker pga dette, så ryker det snart i alle fall. God tur!
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Avstandsforhold er ekstremt lite gunstig generelt, men et absolutt minimum er uansett at man bruker tiden og pengene man har til overs på å treffes. Jeg ville nok stusset over dine prioriteringer, uavhengig av hva slags spennende muligheter som var tilgjengelig. Anonymous poster hash: 0e06e...57b 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 Jeg er i et avstandsforhold, og jeg må si jeg hadde blitt veldig skuffet hvis kjæresten min vurderte å bruke ferien sammen med en kompis. Hadde ikke følt meg så veldig viktig for henne da. Anonymous poster hash: 7862b...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 Ts her: Takk for respons. Har tenkt mer på det, og er enig med dere. Det ville absolutt ikke blitt slutt om jeg dro, vi har det ekstremt bra sammen. Men dere har rett i at det er litt egoistisk. Han hadde sagt det var greit men nok syntes det var litt synd innerst inne. Hadde vært noe annet om det ikke var det ene året med avstandsforhold. Jaja, jeg visste nok svaret selv innerst inne, er nok derfor jeg opprettet tråd:)Anonymous poster hash: 07098...7d0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 Jeg hadde dratt. Om noen virkelig er glad i hverandre, så har ikke den uken dere ikke hadde fått sett hverandre noe betydning i det lange løp. Har man en mulighet til å oppleve noe annerledes, så gjør man det, og den andre parten skal støtte og være glad på dens vegne, selv om det betyr at dere ikke kan sees akkurat da. Virker som om de fleste her inne har litt sånn fjortiss tilstander hvor man skal tilbringe 27 timer i døgnet sammen. Anonymous poster hash: 8b737...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå