Veoh Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Heisann! Jeg lurer på om noen har Shiba Inu i nærheten av Nordfjord, jeg og samboer vurderer denne rasen, men vi (jeg vertfall) kunne tenkt meg et møte med denne utrolig skjønne hunden. Se litt størrelse, pels og væremåte. Jeg har falt helt for denne rasen, men kunne som sagt tenkt meg og et møte med hunden og eier, høre litt erfaringer og en liten prat (: Noen som bor i nærheten som kunne tenkt seg dette? Vi bor på Nordfjordeid, vi er 21 og 20 år. Håper på positivt svar og takk på forhånd! : ) Endret 25. juni 2014 av Veoh
Sapientia Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Du kan jo prøve å se på raseklubbens hjemmeside om det er noen oppdrettere i nærheten? Hvis du ikke får respons av shiba-eiere her på forumet. De jeg kjenner med Shiba bor dessverre andre steder i landet.
Veoh Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2014 Takk for tipset! Prøvde og nærmeste er nok desverre Bergen som ligger 4-5 timer unna, håpte på noe som kanskje var litt nærmere siden vi bare skal kike og hilse (: Men kanskje vi tar oss en helgetur til Bergen ved en senere anledning (:
maya86 Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Har ei venninne som bor i Tromsø,ho har en shiba og en akita Ta en tur på hundesonen.no, så finner du ho, og andre med Shiba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå