Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har et lite problem. Jeg gjorde det slutt med samboeren min for en månede siden, vi var i lag i 3 år. Men forholdet har ikkje vært bra på veldig lenge, jeg har vel ikke hatt følelser for han på rundt 2 år.

Jeg var vel i lag med han fordi det ble en vane, vi bodde i lag å jeg var veldig nær hans familie.

Så når jeg gikk fra han flyttet jeg inn til en god kompis, vi deler seng. Men nå har vi begynt å bli veldig nær hverandre, vi koser hele tiden å jeg har det så kjekt med han. Det virker ut som han vil i et forhold med meg, men jeg er redd fordi jeg nettop er kommet ut av et langt forhold. Så jeg sliter litt med å vite om jeg har begynt å få følelser for han, eller om jeg bare er sårbar.

Hva bør jeg gjøre? Vi har det helt fantastisk sammen, jeg er Vertfall veldig betatt av han.

Trenger noen gode råd å tips.

Anonymous poster hash: d528a...8b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må finne ut om du har ekte følelser for han

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du bør nok flytte ut, eller ta en sjanse.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med over, flytt ut eller ta en sjanse. Men det er nok stor sjanse for at du savner nærhet osv og finner dette i kameraten din, men at du ikke har følelser for han.

En god måte å finne ut av det er å flytte vekk for å tenke litt på det :)

Anonymous poster hash: fe574...259
  • Liker 1
Skrevet

Enig med over, flytt ut eller ta en sjanse. Men det er nok stor sjanse for at du savner nærhet osv og finner dette i kameraten din, men at du ikke har følelser for han.

En god måte å finne ut av det er å flytte vekk for å tenke litt på det :)

Anonymous poster hash: fe574...259

Veldig enig her.

Gjest Blomsterert
Skrevet

HM. TS. Mine mest opp kvikkende "romanser"er en liten stund etter et brudd. En er sårbar ja,og en vil ha nærhet. Men mine følelser har alltid lurt meg i de "mellom-romanene". Likevel. De er fremdeles de mennene jeg fremdeles har ekte og dyp respekt for. De healet meg jo. Ingen vonde følelser,for jeg var ikke dypt involvert. Tror du tenker litt det samme? Kanskje dere finner mer ut av det om du flytter? Eller han blir en støtte og god venn likevel. Jeg er venner nå med "mellom-romanene"mine. De ga meg fine varme minner. Så er ydmyk i forhold til at de er så vennlige enda! Mine gode venner. Problemet er om han nye din blir veldig følelsesmessig involvert pga han ikke er i din situasjon. Vær åpen og ærlig med ham :-)

Skrevet

Det var jeg som skrev dette innlegget, finner ikke helt ut hvordan jeg bruker denne siden.

Men ja, jeg har sakt til han at jeg burde flytte, fordi selvom vi så skulle bli i lag så er det ikke lurt å bo så fort sammen.

Men grunnen for at jeg begynner å tro at jeg har følelser for han er fordi jeg trodde singellivet skulle være litt gøy, så jeg gikk på fester, flørtet rundt. Snakket med masse kjekke menn, men jeg kunne aldri tenkt på de. Ble automatisk ekkelt når jeg flørtet med de mennene. Eneste jeg kunne tenke på, er han kompisen min. Så jeg blir veldig forvirret ;S

Men for meg så er det feil å bo i lag for fort. Også å gå fra et langt forhold rett til en annen. Men jeg kan jo heller ikke be kompisen min vente på meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...