Passapajente16 Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Hei! Jeg er en jente på snart 17. Jeg har hatt lyst på restylane siden jeg var 14... Lurer på om det er noen som vet om noen steder hvor de setter restylane på personer under 18 uten foreldresamtykke?? Og hos personer som kan dette og er seriøse! Vil ikke ende opp med infeksjoner fordi nåla ikke er ren hos en useriøs person. Kan ikke dra til danmark og utlandet, det lengste jeg drar er sverige. Så om noen vet om noen klinikker, legg inn en link så sender jeg en mail
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Tror ikke det er tillatt å gjøre dette på personer under 18 uten foreldrenes samtykke. Gjør de allikevel dette, er de ikke seriøse. Hvorfor klarer du ikke vente i litt over ett år da? Anonymous poster hash: 4405c...1b7 3
Gjest mutz Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Jeg tviler nok på at noen som er seriøse vil sette dette på en som ikke er myndig, spesielt ikke uten foreldresamtykke.. Er det helt umulig å få foreldrene dine til å gå med på det?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Dette emnet passer nok bedre i en annen kategori enn barn og familie. Når det er sakt håper jeg du venter til du hvertfall er 18, og gjerne lengre med å ta en slik avgjørelse. Kan jeg spørre hvorfor du vil ha restylane?Anonymous poster hash: 6ae41...718 1
sophh Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 (endret) "Og hos personer som kan dette og er seriøse!" Ingen seriøse personer som virkelig kan dette setter dette på personer under 18 år, spesielt ikke uten foreldresamtykke. Endret 25. juni 2014 av sophh 2
Passapajente16 Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2014 Tror ikke det er tillatt å gjøre dette på personer under 18 uten foreldrenes samtykke. Gjør de allikevel dette, er de ikke seriøse. Hvorfor klarer du ikke vente i litt over ett år da?Anonymous poster hash: 4405c...1b7 Jeg tenkte det kanskje kunne være lavere alder i sverige eller ett eller annet.. Er en her i byen som eier en skjønnhetssalong, som tilbydde å få gjort det på meg, men måtte ha tillatelse av moren min... Jeg synes at det å vente på noe man virkelig ønsker seg i 4 år er veldig lenge, skulle gjerne fått det nå!!
Passapajente16 Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2014 Jeg tviler nok på at noen som er seriøse vil sette dette på en som ikke er myndig, spesielt ikke uten foreldresamtykke.. Er det helt umulig å få foreldrene dine til å gå med på det? Ja, har mast på moren min i (om 4 mnd) 3 år. Den eneste begrunnelsen hennes er at henne synes det er stygt. Men jeg synes det blir helt feil å si at det er stygt. Folk ser bare (og søker opp) de styggeste resultatene som går ann! Og det er de som også blir snakket om. Men det de putter inn i leppa er naturlig der fra før av, og det er også mulig å ta det ut når som helst, så jeg skjønner virkelig ikke hva problemet er?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Det er jo ikke lenge til du er 18! Da kan du bruke et år på å tenke på om du vil gjøre det eller ikke Jeg hadde også lyst på silikon i mange år. Og så fort jeg ble 18 år, opererte jeg meg to uker senere. Har aldri angret et sekund. Anonymous poster hash: fc1b4...3e7
Passapajente16 Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Dette emnet passer nok bedre i en annen kategori enn barn og familie. Når det er sakt håper jeg du venter til du hvertfall er 18, og gjerne lengre med å ta en slik avgjørelse. Kan jeg spørre hvorfor du vil ha restylane?Anonymous poster hash: 6ae41...718 Hehe, er mitt første innlegg på kvinneguiden, og jeg forstod ikke at det var forskjellige emner så dum som jeg er.. Jo det skal du få lov til! Det ville virkelig hjulpet på selvtilliten min. Og jeg synes man skal få lov til å gjøre det man vil med seg selv, for å få den lille ekstra selvtilliten, ha det bedre med seg selv, og til og med kanskje være litt happy i hverdagen, så hvorfor ikke? Så slipper man å se den lille feilen hver jævla dag som trekker deg ned. Jeg har ikke unormalt små lepper, men jeg har en ganske bred nese i forhold til leppene, og jeg vet at pittelitt større lepper hadde passet mere med proposjonene i ansiktet mitt. Jeg har alltid ønsket meg litt større lepper, men bår jeg var 14, bestemte jeg meg og ble 100% sikker. Mange har prøvd å snakke meg bort fra det, men det er det ingen som kommer til å klare. Vet akkurat hvor store jeg vil ha dem. Når jeg gråter blir de i perfekt størrelse, og også på morgenen med en gang jeg står opp. Ville absolutt IKKE tatt mer enn 1mg. Innlegget er ryddet for bilde som bryter med kopiretten Irrlys, mod Endret 26. juni 2014 av irrlys
Adhara Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Tråden er ryddet for bilde som bryter med kopiretten. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Hehe, er mitt første innlegg på kvinneguiden, og jeg forstod ikke at det var forskjellige emner så dum som jeg er.. Jo det skal du få lov til! Det ville virkelig hjulpet på selvtilliten min. Og jeg synes man skal få lov til å gjøre det man vil med seg selv, for å få den lille ekstra selvtilliten, ha det bedre med seg selv, og til og med kanskje være litt happy i hverdagen, så hvorfor ikke? Så slipper man å se den lille feilen hver jævla dag som trekker deg ned. Jeg har ikke unormalt små lepper, men jeg har en ganske bred nese i forhold til leppene, og jeg vet at pittelitt større lepper hadde passet mere med proposjonene i ansiktet mitt. Jeg har alltid ønsket meg litt større lepper, men bår jeg var 14, bestemte jeg meg og ble 100% sikker. Mange har prøvd å snakke meg bort fra det, men det er det ingen som kommer til å klare. Vet akkurat hvor store jeg vil ha dem. Når jeg gråter blir de i perfekt størrelse, og også på morgenen med en gang jeg står opp. Ville absolutt IKKE tatt mer enn 1mg. Innlegget er ryddet for bilde som bryter med kopirettenIrrlys, mod Ok Som noen her over nevner må du nok vente til du er atten hvis du vil gjøre det hos noen som er seriøse. Jeg vil jo gjerne si at jeg ikke er noe fan av å fikse på utseende på den måten. Men siden du er fast bestemt på dette og tydeligvis har diskutert det med mange skal jeg ikke si så mye mer om det Men uansett kan du jo bruke året fram til du er atten på å undersøke hvor du vil gjøre det og kanskje høre med andre som har gjort det. Lykke til Anonymous poster hash: 6ae41...718
ViljaH Skrevet 26. juni 2014 #12 Skrevet 26. juni 2014 Du må ivertfall bruke tid på å velge noen som kan det, så du ikke blir helt duckface!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå