AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Vi skal kjøpe nye madrasser til senga, og har vært og sjekka ut ulike typer på IKEA. Vi endte selvsagt med å like den dyreste typen best. De koster over 3500 stk + overmadrass, så det blir ikke billig. Så ser jeg at Jensenmadrasser koster litt mindre, for eksempel denne. Jeg har hørt om disse, men aldri prøvd. Er de gode? Er de verdt å sjekke ut, eller skal jeg bare gå for de jeg likte på IKEA? Anonymous poster hash: a7df4...03d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Jeg ville gått for dyr IKEA istedenfor billig Jensen. IKEA madrasser har fått gode resultater i tester. Anonymous poster hash: a6a79...338
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Nå var ikke Jensen heller akkurat billig. Men er det sånn at jo dyrere jo bedre, uansett merke? Anonymous poster hash: a7df4...03d
mrs.Kiara Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Jeg har prøveligget begge; det finnes ikke tvil Jensen er BEDRE! :D :D :D Vi kjøpte en Jensen Nova+ har ikke angret en dag! Det er en fornøyelse å legge seg. <3 nb. Vi kjøpte kontinentalseng. Veldig fornøyd! Endret 25. juni 2014 av mrs.Kiara
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Det du spør om er vel egentlig om du skal kjøpe billig madrass fra IKEA eller billig-billig-ræl fra Jensen... 3500 kr for en madrass er småpenger... Anonymous poster hash: b6451...aa6 4
petterm Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Vi kjøpte madrasser fra IKEA. Husker ikke prisen, men det skulle være god kvalitet. Fjærmadrasser med "lommer" og god polstring på hver side. Den første tiden fungerte de greit, men etter noen måneder synes jeg de former seg vel mye etter kroppen, dvs vi blir liggende i en dump. Det hjelper litt å snu madrassen, men jeg er ikke fornøyd. Hadde ikke sånne problemer med forrige madrassene.
Sugerøret Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Drit i merke og pris.Prøveligg og finn ut hva du synes er best 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Vår IKEA-seng ble også en dump eller hengmyr etter en tid. Aldri kjøpt madrass der senere. Anonymous poster hash: acba2...753
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Takk for mange svar. Har IKEA-madrasser nå, som jeg har hatt i mange år, og de er ikke blitt noen hengemyr De er helt greie, men ikke mer enn det. De dyre jeg prøvde på IKEA denne gangen var mye bedre. Vel, dyre etter mitt budsjett i alle fall, selv om det tydeligvis er "småpenger". Tror jeg går for disse, og så kan de jo byttes innen 90 dager hvis jeg ikke sover godt. Anonymous poster hash: a7df4...03d
petterm Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Problemet vårt er at de fungerte greit i 90 dager og vel så det. De funker ennå, men vi er ikke fornøyde..
Derpinaa Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Vi kjøpte latexmadrass fra IKEA, fortsatt fantastisk halvannet år etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå