Gå til innhold

Enkel måte å bære med en paraplytrille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på storbyferie med to barn på 2 og 5 år. Eldste har sluttet med vogn, men pga. Mye gåing på ferien tenker vi at en enkel paraplytrille hadde vært kjekt og ha med, tilfelle hun blir veldig sliten. Minste har vi i vogn. Er det noen som har forslag til hvordan man enklest mulig tar med en sammenlagt trille? Finnes det noen smarte løsninger? (Søskenvogn er ikke aktuellt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kanskje slege den sammenlagte trilla under vogna til den minste?

Vi har aldri hatt med vogn til slike tilfeller, da en god bæresele er enklere å dra med seg når den ikke er i bruk.

I den typen tilfeller brukes altså Ergo-sele på 4-åringen hos oss.

Veldig greit når det blir for langt å gå.

Skrevet

Takk for svar:-)

Jeg er gravid i uke 30 og tør/bør derfor ikke bære, og vårt reisefølge er Bestemor på snart 70;-) Så to vogner er egentlig det eneste som fungerer. :-)

Skrevet

En gammel, en høygravid, en toåring og en femåring og du mener det vil bli for mye gåing for femåringen? Jeg ser for meg at alle de andre gir seg lenge før femåringen jeg. Hadde droppet ekstra trille, og heller lagt opp til mindre gåing. Evt kan kanskje femåringen låne plass i vogna til toåringen innimellom?

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har en vanlig vogn til toåringen, så kan du vel skaffe et ståbrett til femåringen?

Hvis det ikke er aktuelt, det er relativt enkelt å feste en paraplytrilla på toåringens vogn. Enten langs en side eller ned bak ryggen. Bare husk å ta med et par stropper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...