AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har flyttet hjem til barndomsbyen min etter flere år med studier, og har ingen venner her. De fleste av mine venninner bor i en by to timer unna. Jeg har ikke råd til å flytte dit, og heller ikke råd til å besøke dem så ofte. Så stort sett er jeg alene. Jeg har heller ikke jobb, så er alene hele dagen, hver dag. Det er så trist. Jeg er vant til å være på skolen og være med venner en kveld i ny og ne, samt hver helg. Og nå er jeg helt alene:( Hvordan kan jeg få meg venner i denne byen? Det er ikke bare bare å møte nye mennesker når jeg verken går på skole eller jobber. Har dere noen forslag?Anonymous poster hash: 3cb30...797
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Hvor gammel er du, og hvor bor du? :-) Jeg er 26 år og bor i Tønsberg:) Anonymous poster hash: 3cb30...797
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Engasjer deg i en frivillighets organisasjon. Kirke om du er kristen, HumanEtisk om du ikke er religiøs. Meld deg på et kurs via friundrvisningen eller aftenskolen, der kan du treffe mennesker som kanskje du finner tontn med. Få deg en jobb kanskje? Anonymous poster hash: ddc91...ed3
Strikkemamma Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Er det en grunn til at du ikke jobber? tror problemet ditt blir bedre bare du får deg en jobb og kan sosialisere deg litt
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Jeg er nyutdannet:) søker på alt jeg finner av jobber, men enten er jeg overkvalifisert eller underkvalifisert (mangel på erfaring). Er ikke mye som skjer på jobbfronten i sommer, så må prøve å sosialisere meg på andre måter:) Anonymous poster hash: 3cb30...797
Strikkemamma Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Hva med å melde deg inn på et treningssenter og delta på gruppetimer? Det er sosialt og kjekt! 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Jeg flytta til Tønsberg for et lite år siden og kjente INGEN. De første månedene var grusomme, men så meldte jeg meg inn i en klubb som driver med en av hobbyene mine. Etter hvert ble jeg også kjent med folk på jobb, og nå har jeg det helt fint Trikset er derfor: Finn ut om det finnes klubber eller grupper som bedriver de samme hobbyene som deg! Lykke til Anonymous poster hash: 9f30a...5b2
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Jobb er nok nøkkelen til suksess her. Vurdert å søke innenfor en betydelig større geografisk begrensning?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Jobb er nok nøkkelen til suksess her. Vurdert å søke innenfor en betydelig større geografisk begrensning? Jeg søker over hele landet:) men må bo hjemme inntil jeg får jobb. Anonymous poster hash: 3cb30...797
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 Jeg flytta til Tønsberg for et lite år siden og kjente INGEN. De første månedene var grusomme, men så meldte jeg meg inn i en klubb som driver med en av hobbyene mine. Etter hvert ble jeg også kjent med folk på jobb, og nå har jeg det helt fint Trikset er derfor: Finn ut om det finnes klubber eller grupper som bedriver de samme hobbyene som deg! Lykke til Anonymous poster hash: 9f30a...5b2 Så flott!! Skal sjekke hva som finnes. Jeg har egentlig ingen hobbyer da men kanskje det finnes noen kurs ol:) Anonymous poster hash: 3cb30...797
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 Hvilke interesser har du? kanskje det finnes grupper for noen av interesserene eller evt. hobbyer du har? jeg kommer selv fra Tønsberg, og det er ikke så lett å bli kjent med folk sånn helt uten videre, med mindre man går på byen og slikt da Anonymous poster hash: 6e31a...bc0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 Hvilke interesser har du? kanskje det finnes grupper for noen av interesserene eller evt. hobbyer du har? jeg kommer selv fra Tønsberg, og det er ikke så lett å bli kjent med folk sånn helt uten videre, med mindre man går på byen og slikt daAnonymous poster hash: 6e31a...bc0 Jeg skulle gjerne dratt på byen, men som sagt bor venninnene mine andre steder, if jeg er ikke så keen på å dra alene Skal sjekke ut ulike kurs/grupper, og se om noe passer meg:) Anonymous poster hash: 3cb30...797
bippo Skrevet 25. juni 2014 #14 Skrevet 25. juni 2014 Jeg skrev faktisk en "annonse" her på forumet og etterlyste folk som hadde lyst på nye venner i byen min. Har nå tre herlige nye venninner! Sykt skummelt når jeg skulle treffe dem, men det gikk over med en gang jeg traff dem.
nicks803 Skrevet 25. juni 2014 #15 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Jeg har flyttet hjem til barndomsbyen min etter flere år med studier, og har ingen venner her. De fleste av mine venninner bor i en by to timer unna. Jeg har ikke råd til å flytte dit, og heller ikke råd til å besøke dem så ofte. Så stort sett er jeg alene. Jeg har heller ikke jobb, så er alene hele dagen, hver dag. Det er så trist. Jeg er vant til å være på skolen og være med venner en kveld i ny og ne, samt hver helg. Og nå er jeg helt alene:( Hvordan kan jeg få meg venner i denne byen? Det er ikke bare bare å møte nye mennesker når jeg verken går på skole eller jobber. Har dere noen forslag? Anonymous poster hash: 3cb30...797 Du er virkelig søt som skriver et innlegg om hvor grusomt du har det. Du er virkelig søt som skriver et innlegg hvor ensom du er. hehe. Tippr du får deg venner så sosialt oppegående som du viser at du er i det innlegget. (siste setning var ironi) Endret 25. juni 2014 av nicks803
Gjest Nattogdag Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 Hvis du er interessert i feks, førstehjelp er jo røde kors hjelpekorps noe du kan melde deg inn i Sosialt og spennende
bippo Skrevet 25. juni 2014 #17 Skrevet 25. juni 2014 Du er virkelig søt som skriver et innlegg om hvor grusomt du har det. Du er virkelig søt som skriver et innlegg hvor ensom du er. hehe. Tippr du får deg venner så sosialt oppegående som du viser at du er i det innlegget. (siste setning var ironi) Oi, rasshøl a gitt? 1
nicks803 Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 Oi, rasshøl a gitt? Ro ned premenstruelle hormon bombe =)
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #19 Skrevet 25. juni 2014 Du er virkelig søt som skriver et innlegg om hvor grusomt du har det. Du er virkelig søt som skriver et innlegg hvor ensom du er. hehe. Tippr du får deg venner så sosialt oppegående som du viser at du er i det innlegget. (siste setning var ironi) Gå og legg deg. Anonymous poster hash: 6e31a...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #20 Skrevet 25. juni 2014 Du er virkelig søt som skriver et innlegg om hvor grusomt du har det. Du er virkelig søt som skriver et innlegg hvor ensom du er. hehe. Tippr du får deg venner så sosialt oppegående som du viser at du er i det innlegget. (siste setning var ironi) Du var ikke den skarpeste kniven i skuffen gitt. Anonymous poster hash: 39e1e...e3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå