AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Har du som dame noen gang vært sammen med en mann, men samtidig hatt en relasjon til en annen mann som du visste var forelsket i deg og som du samtidig var redd for at skulle miste følelser for deg. Dvs at du gav han nok signaler til at han kunne ha et lite håp om at det ble dere, for å ikke miste han. Grunnen kan f.eks være at du var usikker i forholdet du hadde, at du var usikker på om du ville ha han du holdt på gress, eller rett og slett at du likte at han var forelsket i deg. Anonymous poster hash: 5ec93...351
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Ja det har jeg. Spesielt hvis jeg var usikker i det forholdet jeg var i. Anonymous poster hash: a8ad3...5f3 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Ja det har jeg. Spesielt hvis jeg var usikker i det forholdet jeg var i.Anonymous poster hash: a8ad3...5f3 Jeg tror det kan være relativt vanlig, men det er sikkert ikke mange som vil innrømme det i all offentlighet. Det blir på en måte "falskt spill". Det hele handler om usikkerhet og å prøve å spre risikoen. Men det er selvfølgelig veldig kjedelig for den som går rundt og er forelsket i en de med lav sannsynlighet får. En annen variant over samme tema er å være i et forhold man ikke er helt fornøyd med, og drømme om og håpe på en annen person. Dette er heller ikke noe man innrømmer i offentligheten, men handler om ønsket om å oppnå ekte kjærlighet fremfor et skinnekteskap. Verden er ikke perfekt, og alle får ikke det man drømmer om. -ts Anonymous poster hash: 90177...c46 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Nei men jeg har vært den som er på gress.. var veldig leit. Fremdeles henger det igjen i meg, for jeg kommer ikke helt over alle følelsene det veltet i meg :/ Lært leksa mi, aldri mer tillate meg selv å være i den posisjonen! Anonymous poster hash: 2ca99...796
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har vært på gress maaange ganger.. aldri omvent. At jeg aldri lærer! Anonymous poster hash: e10d2...de5
Gjest Knuse Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Tja.. Jeg har muligens holdt noen på gress, men jeg var ikke sammen med noen andre da heller, bare ikke interessert i noe annet enn vennskap og enn hvor mye jeg sa jeg ikke var klar for annet enn vennskap, så håpte vel vedkommende jeg skulle endre mening, noe jeg ikke gjorde og han gikk etter lang tid lei.
Xcase33 Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har vært på gress maaange ganger.. aldri omvent. At jeg aldri lærer! Anonymous poster hash: e10d2...de5 Hvis hun ikke investerer likedan tilbake, er det vel bedre å sette investeringer andre steder med avkastning potensial ? Hvor mange ganger tror du hun tenkte på deg mens du lot alle andre muligheter passere ?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Nei jeg vil ikke si det egentlig. Enten er en mann interessant nok for meg til at jeg vil date ham, ha ham og ha sex med ham eller ikke. Hvis jeg ikke er tiltrukket av ham har jeg ikke noe behov for å ha ham "på gress". Om det så bare var for litt bekreftelse har ikke denne noe verdi hvis det ikke er en mann jeg anser som attraktiv. Jeg har selvsagt datet et par menn om hverandre, men det har aldri vart veldig lenge. Etter en viss tid vet jeg tydelig hvem jeg liker best, eller om jeg ikke liker noen, og kan avslutte det med den/de jeg ikke liker. Det å sitte gjennom en middag eller en drink med en mann jeg ikke anser som en kandidat har jeg ingen glede av. I tillegg er det stressende og ukomfortabelt å avvise noen, så jeg vil heller få det unna med en gang jeg vet han er uaktuell. Anonymous poster hash: 76f44...48e
Betty Blue Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Har du som dame noen gang vært sammen med en mann, men samtidig hatt en relasjon til en annen mann som du visste var forelsket i deg og som du samtidig var redd for at skulle miste følelser for deg. Dvs at du gav han nok signaler til at han kunne ha et lite håp om at det ble dere, for å ikke miste han. Grunnen kan f.eks være at du var usikker i forholdet du hadde, at du var usikker på om du ville ha han du holdt på gress, eller rett og slett at du likte at han var forelsket i deg. Anonymous poster hash: 5ec93...351 Nei, jeg har pleid å være ganske åpen og direkte tror jeg. Men jeg har noen få bekjente som har gjort det du beskriver. Endret 26. juni 2014 av Ibsenfrue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå