Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann.

Skal prøve å gjøre en lang historie kort.

Jeg og ex var sammen i 5 år, slo opp ifjor sommer pga avstanden vi hadde i forholdet og avstanden vi kom til å ha da jeg flyttet langt vekk for å studere. Bruddet var stygt, var mye krangling i ettertid. Begge var ganske frustrerte, men vi var klare på at vi elsket hverandre fortsatt og skulle prøve å ordne opp i fremtiden. Gikk tider med 0 kontakt og mye tid med venner og slike ting.

Gjennom denne tiden var det mye kjærlighetserklæringer mellom oss, men absolutt ingen fysisk kontakt.

Så flyttet jeg og vi ble enige om å være venner og holde kontakten på det nivået. Det klarte vi.

Kort tid etterpå, begynte jeg å henge mye sammen med en på studiet. Jeg fortalte dette til exen da han spurte meg en gang om jeg hadde gått videre. Han ble forbanna, såret, frustrert, lei seg +++. Men så gikk det greit og han roa seg ned og forklarte at han fortsatt elsket meg like høyt og at ingenting kunne endre det eller håpet hans om oss to igjen i fremtiden.

Så går det 1 måned, og han har ingen følelser for meg mer. Han sier at han har ei ny jente i livet sitt som har vist han at han ikke føler NOE for meg.

Venner som bor i samme by som han sier at han ikke dater noen fast, men at han er ute med mange damer og at han er veldig aktiv på Facebook og Instagram (jeg har han ikke der lenger) ved å like bilder av masse forskjellige jenter (noe han ikke gjør når han er seriøs med en jente).

Jeg er ganske såret av at han ikke vil ha kontakt med meg lenger nå, og at han sier at han ikke føler noen ting for meg. Jeg skal hjem til Norge om 2 uker, og vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg hvis jeg møter han.

Hva tenker dere?

Er han ærlig om sine følelser nå eller er det en sen og umoden reaksjon på at jeg begynte å henge med en annen?

Anonymous poster hash: a04f8...af1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...