AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Og sitter å ser på at en annen dame "spiser" han opp! Hun ringer hele tiden, skal møte han hele tiden. Jeg merker at hun har bestemt seg for å få han, koste hva det vil. Han er jo ikke min mer, så fint lite jeg får gjort, selv om jeg vil ha han selv Hun legger all sjarm til, og jeg ser at det begynner å funke... han kommer til å falle for henne ;( Så utrolig vondt å se...Anonymous poster hash: 77609...57b
Gjest Kvinneline Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Fortell han hva du føler. Du har absolutt ingenting å miste.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Kan du ikke ignorere de? Hvorfor følger du med på hva hun gjør? Det gir deg desverre ingenting godt av å se en annen kvinne legge inn støtet på "din" mann. Anonymous poster hash: a522d...e8a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 herlighet! hva driver du med kvinne!!? Anonymous poster hash: 22d97...1ba
dillyduzit Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Du vet at det heter ekskjæreste av en grunn, ikke sant?
Eplekaka Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Du kaller han eks-kjæreste? Da er dere vel ikke sammen lenger og du bør finne noen annet å bruke tiden på enn å klage over at en annen kvinne ønsker hans oppmerksomhet. Skjerpings!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå