Gå til innhold

Dama tror det blir kjedelig å dra med meg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden kjøpte jeg og dama oss billetter til Hovefestivalen. Både for musikken, og opplevelsen sin skyld. "Problemet" er at vi ikke har andre venner vi skal møte der. Jeg ser for meg at fleste drar i store vennegjenger, mens vi selv bare blir oss to. Selv ser jeg ikke dette som et problem.
I det siste har hun vist inntrykk for at hun tror det kommer til å bli kjedelig å dra med bare meg. Det virker som hun redd for at dette blir en mislykket tur.
Han hun rett i å tenke slik? For meg er dama nok

Noen som har erfaringer med å kun reise to?

Anonymous poster hash: 263b6...c47
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt spesielt av henne å si at hun tror det blir kjedelig å dra på tur med deg!!! Over kanten!

Synes jeg hadde hørt det, om det var motsatt....at du hadde sagt noe slikt til henne...

Anonymous poster hash: 896dc...cd3
  • Liker 2
Skrevet

Jeg og mannen pleier å dra på festival sammen, og selv om det bare er "vi to" så er det absolutt ikke kjedelig! Musikken er da like bra uansett hvor mange man er, og man får valgt hva man vil se / ikke se uavhengig av venner.

Hvis noen hadde ment at det var kjedelig å dra med bare meg, så ville jeg ikke giddet å dra på noe som helst med den personen igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har vært unormalt ærlig her :) all kredd til henne for det!

Jeg tror det er mange som tenker sånn, men få som tør å si det :)

Jeg skulle på festival med kjæresten min og tenkte som henne, tenkte at "sukk, nå blir det bare oss to, litt øl og rett i teltet, mens alle rundt oss var mange og hadde det kjempegøy"

Vi dro, vi hadde en knall! Der vi slo opp teltet, var det utrolig mange andre hyggelige folk! Både par og vennegjenger, alle koste seg utrolig mye og det var den beste festivalturen jeg noen gang har vært på!

God tur! Det blir sikkert gøy! :)

Anonymous poster hash: 4ed0f...2e3

Gjest Livmora
Skrevet

Nå ble jeg lettet! Ble bekymret for at hun til syvende og sist hadde rett. Var godt å høre at dere har hatt det flott bare dere to. Tusen takk for svar! :icon_lol:

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer nok ikke til å bli kjedelig! Dere møter sikkert andre mennesker der, som dere kan komme i snakk med. :) Når dere har komt til rette og slått opp teltet, så kan dere ta dere en runde. Kanskje dere kan få lov til å sitte å drikke med en gjeng der.

Tror ikke det kommer til å bli så kjedelig som hun påstår. ;):)

Anonymous poster hash: 92158...01d
Skrevet

Jeg kan bare fortelle deg nå at det blir utrolig kjedelig. Dere burde i det minste ha en venn hver som dere kan ha til avlastning når dere er lei av å se trynet på hverandre (det kommer til å skje). Det er ikke sunt å henge sammen hele tiden under spesielle anledninger som festivaler, på fest, etc.

Tenk deg selv hvis du skal ut å kose deg og den eneste du har å forholde deg til er dama di. Nei, usj da kan dere likesågodt være hjemme og høre på stereoen. Skjønner dama di godt det hadde ikke jeg giddet.

• Liker 1
Skrevet

Dette kan bli riktig så bra, vil jeg tro! Telttur, god musikk, øl og kjæresten min? Ja takk! Mennesker møter dere lett, selv om dere er et par på tur! :) Kos dere!

• Liker 2
Skrevet

Hvis dette er noe hun har gitt veldig klare signaler om, så er det helt uakseptabelt. Forandrer ganske mye i forholdet.

Skrevet

Hadde nok hatt det kos på festival med kjæresten min jeg :) Det blir nå som man gjør det selv! Om man innstiller seg på at det blir kjedelig med 7 andre så blir det kjedelig og. Men du får evt bare ta litt insj til å finne på ting. Nå har ikke jeg vært på Hove, men på andre festivaler, og det er nå alltids noen andre som gidder å henge med dere. Hils på folka i naboteltet, spør om de vil være med å ta noen øl. Når (om) dere har drukket litt så blir det vel enklere å finne seg noen fler å henge med og :)

Svært få som er på festival for å holde seg for seg sjøl og ikke er åpne for å prate med andre, så det går nok bra.

Skrevet

Jeg kan bare fortelle deg nå at det blir utrolig kjedelig. Dere burde i det minste ha en venn hver som dere kan ha til avlastning når dere er lei av å se trynet på hverandre (det kommer til å skje). Det er ikke sunt å henge sammen hele tiden under spesielle anledninger som festivaler, på fest, etc.

Tenk deg selv hvis du skal ut å kose deg og den eneste du har å forholde deg til er dama di. Nei, usj da kan dere likesågodt være hjemme og høre på stereoen. Skjønner dama di godt det hadde ikke jeg giddet.

Hvorfor skal det være usunt for forholdet å dra alene på festival sammen? Hvis man blir, som du sier, lei av trynet til kjæresten sin etter de få dagene festivalen faktisk varer, så er vel ikke sannsynligheten for at man har en fremtid sammen særlig stor uansett.

Jeg ville storkost meg på festival alene med kjæresten. Dere får helt sikkert en fin festivalopplevelse! :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg lettet! Ble bekymret for at hun til syvende og sist hadde rett. Var godt å høre at dere har hatt det flott bare dere to. Tusen takk for svar! :icon_lol:

Du er kvinne?

Anonymous poster hash: 64466...0f4

• Liker 1
Skrevet (endret)

Manglet innlegget ditt :ironiflagg: eller mente du det?

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke noe problem å dra på festival bare dere to! Det finnes ikke noe mer sosialt avslappet sted enn festivaler, snakk om enkel plass å komme i kontakt med folk!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Om det blir kjedelig eller ei handler om forventinger. Dere bør snakke sammen om hvordan dere ser for dere festivallivet. Hvor fulle skal dere bli, hvor mange timer i døgnet skal dere henge sammen, skal dere stå rett ved siden av hverandre på hver eneste konsert osv. Dere må fortelle hverandre om hva slags bilder i hodet dere har når dere tenker på festivalen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...