AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Lå på senga og kosepratet med kjæresten min.. Så sier jeg at jeg falt for han med det samme, og visste at jeg ville ha han fra første stund. Han svarer med "jeg skulle bare pule deg, men etterhvert så begynte jeg å like deg".. Ble så utrolig såret. Han kunne spart seg for å fortelle meg at han så meg kun som et ligg. Skjønner jo nå hvorfor det gikk 4 mnd før han ville kalle oss kjærester.Anonymous poster hash: de904...688
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Lå på senga og kosepratet med kjæresten min.. Så sier jeg at jeg falt for han med det samme, og visste at jeg ville ha han fra første stund. Han svarer med "jeg skulle bare pule deg, men etterhvert så begynte jeg å like deg".. Ble så utrolig såret. Han kunne spart seg for å fortelle meg at han så meg kun som et ligg. Skjønner jo nå hvorfor det gikk 4 mnd før han ville kalle oss kjærester.Anonymous poster hash: de904...688 Er det ikke tross alt bra at han er ærlig, slik at du blir kjent med han? Anonymous poster hash: e57aa...c2e 11
Illicitus Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Ba om det og så alvorlig var det da ikke. Du fanget interessen nok til ar han ville ha deg til sengs, og dere ble jo sammen. Fire mnd er da ikke lenge heller. 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Er du seriøs? Forventet du at han skulle si "fordi du var drømmedama" når han ikke engang kjente deg? Skulle han også kalle deg kjæreste etter en uke? Vær glad for at han er ærlig. Anonymous poster hash: ae630...b4c
sophh Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Hvordan kan du bli såret av det? Han sa jo at han først bare ville ha seg et ligg (som sikkert betyr at du ser bra ut), og at jo mer han ble kjent med deg så begynte han å like deg. Ærlig talt, synes synd på menn som må holde ut med damer som blir såret av ALT. 18
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Er du seriøs? Forventet du at han skulle si "fordi du var drømmedama" når han ikke engang kjente deg? Skulle han også kalle deg kjæreste etter en uke? Vær glad for at han er ærlig. Anonymous poster hash: ae630...b4c Forventer ikke at han skal si noe han ikke kan stå for. Det jeg forventer er at han lar være å si det som ikke nødvendigvis er noe hyggelig for meg å høre.Anonymous poster hash: de904...688 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Forventer ikke at han skal si noe han ikke kan stå for. Det jeg forventer er at han lar være å si det som ikke nødvendigvis er noe hyggelig for meg å høre.Anonymous poster hash: de904...688 Hvis du blir såret av dette, er du bra nærtagen. Vær glad for at du har en ærlig kjæreste. At man nærmest "krever" hvite løyner av en partner syns jeg er snodig. Anonymous poster hash: ae630...b4c 7
King in the North Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Når man egentlig ser bak den dårlige formuleringen til kjæresten din, så er det faktisk et fabelaktig kompliment. Tydeligvis en kar som ikke tenkte han skulle bli forelsket osv, og syntes du var digg: pluss han likte personligheten din så godt at han ble forelsket og kjæresten din. 5
Sylvari Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Hadde tatt det som et kompiment jeg.... Først syns han du var pen nok til hørve over, og jammen var personligheten din bra nok til å date også. 7
Gjest lillelarve Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Samboer sa at han egentlig bare ville ha meg til sengs fordi jeg var så (såkalt) "hot". Men jeg ble ikke såra av det; ble faktisk glad for å høre at jeg var såpass attraktiv i hans øyne. Og så falt han for meg. Nå har vi vært sammen i snart tre år og jeg driter i hvorfor han begynte å flørte med meg i første omgang. Han falt for meg, og det er det som teller. Ikke alle forelsker seg med en gang/vet at hun/han er den rette ved første øyeblikk. Sånn er det bare
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #11 Skrevet 24. juni 2014 Kjæresten min ville også bare pule meg i utgangspunktet. Men jeg holdt igjen så lenge at han ble interessert i noe mer. Nå har vi vært sammen i over tre år og superlykkelige. Så syns ikke du skal ta sånn på vei for det. Anonymous poster hash: 907df...103
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #12 Skrevet 24. juni 2014 Hmm.. Jeg får vel heller prøve å se det som er kompliment. I mine øyne er ikke ei jente man kun vil pule og stikke fra noe bra, så ja, jeg ble såret over å ha blitt sett på som ei sånn jente.. Sa ingen ting til kjæresten min om at jeg ble såret så han sover godt ved siden av meg.Anonymous poster hash: de904...688 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #13 Skrevet 24. juni 2014 Jeg hadde tenkt å bruke mannen min til reboundsex jeg, og 8 år etter er vi gift, har barn, og jeg elsker ham så høyt at jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det skikkelig! Det er da et kompliment at du først er fin, og så til og med så fantastisk at han forelsket seg i deg, selv om det ikke var planen?! Sier som en annen her, det seriøst synd på gutter som må holde ut med damer som er så usikre! :OAnonymous poster hash: f4217...fd2 3
^littletoomuch Skrevet 24. juni 2014 #14 Skrevet 24. juni 2014 Var det jeg sa til mannen min Nå har vi vært sammen i 7-8 år. Han bare flirte når jeg sa det. Menn, så lett å ha med å gjøre
Gjest Christina146 Skrevet 24. juni 2014 #15 Skrevet 24. juni 2014 Jeg hadde tenkt å bruke mannen min til reboundsex jeg, og 8 år etter er vi gift, har barn, og jeg elsker ham så høyt at jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det skikkelig! Det er da et kompliment at du først er fin, og så til og med så fantastisk at han forelsket seg i deg, selv om det ikke var planen?! Sier som en annen her, det seriøst synd på gutter som må holde ut med damer som er så usikre! :OAnonymous poster hash: f4217...fd2 Har en noenlunde samme historie. Første jeg tenkte var "han skal jeg få til sengs"! Etterhvert endte det med dating, på mitt intiativ, nå flytter vi sammen om.. 6 dager! Han viste seg å være det herligste mennesket i verden, og kan trygt si jeg elsker han. Det verste er at han husker akkurat hva jeg gikk med første gang vi møttes, det husker ikke jeg. . *kremt* Tror ikke du skal tenke så mye på det han sa, TS.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 Det er ikke lett å være mann alltid. Det er galt om vi forteller sannheten, men det er galt om vi ikke gjør det å. Slutt å være så nærtagende på tullete ting. Anonymous poster hash: 80d4d...6d7 3
ekkoet Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 På ene siden bør man ikke stille et spørsmål man ikke tåler et ærlig svar på, på andre siden bør man kjenne sitt publikum. Det trenger ikke ligge noe negativt bak kjæresten din sitt svar, og jeg er ikke kritisk til de som mener du kan snu det til noe positivt eller de som har gjort noe lignende selv. Men, (det kommer alltid et men), skulle jeg svart på et slikt spørsmål hadde jeg nok pakket dette svaret inn i en litt rundere formulering, noe slikt som at "det tok en liten stund for min del". Jeg synes det var en unødvendig plump måte å fremsette det på. Kanskje han prøvde seg på humor, men som sagt, man bør kjenne sitt publikum, og har dere vært kjærester en stund burde han antenner som tilsa at du ikke ville like en slik kommentar. Uansett, jeg har forståelse for du ikke likte det, men dette er ingen big deal å henge seg opp i. Plager det deg, så si det til ham, men ikke gjør noen sak ut av det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #19 Skrevet 25. juni 2014 Jeg skulle også bruke nåværende samboer som rebound ... Jeg var absolutt ikke interessert i noe som helst mer fast enn et ligg, men hadde ikke tatt med i betraktningen at jeg skulle bli hodestups forelsket Jeg synes faktisk det var en litt søt ting å si - på en litt klønete måte - han syntes du var lekker og hadde en fysisk tiltrekning med en gang, og ups - det viste seg at han også falt for personlighet og resten av deg etterhvert. Det er jo egentlig et godt utgangspunkt! Anonymous poster hash: 0969c...2eb 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #20 Skrevet 25. juni 2014 Ekkoet har et lite poeng i å kjenne sitt publikum. Men på den annen side er det da ikke så verst at fyren falt for deg selv om planen var noe annet til å begynne med ...? Jeg syns det hadde vært verre hvis fyren f.eks. bare skulle vinne et veddemål med kompisene, for så å flire godt av den lettlurte jentungen i etterkant ... Det hadde vært hjerterått, det! Her i gården la vi for så vidt merke til hverandre ganske raskt. Men da jeg endelig fikk tatt motet til meg og sjekket ham opp(med en lapp med navn og nummer på i stedet for kvittering ), hadde jeg lave forventninger. Eller, jeg hadde jo skjønt at fyren var interessert i meg på et eller annet vis. Men det kunne jo også være at interessen ikke varte lenger enn til sengekosen. Så jeg hadde lave forventninger, og tenkte at i beste fall ble det med flørten og kanskje litt roting. I verste fall kom han til å unngå å handle i den butikken en god stund. Du kan tro jeg ble overrasket da han erklærte sin kjærlighet til meg på date nr to! Anonymous poster hash: 78faa...26e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå