Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei sikkert maange som har stilt liknende problemetillinger, men hva tenker dere om et forhold dder jenta er 16 og gutten 19? Jeg spør også etter hvordan det er rent etisk og moralt sett og ikke juridisk. Er det ekkelt, utnytting etc - eller er det O.K? Forholdet er også - i utgangspunktet - sexløst.

Takker på forhånd for svar og innspill - negative og positive :)

Anonymous poster hash: ea9b1...ae9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er ekkelt.

Anonymous poster hash: 9f422...f1a
Skrevet

Veldig vanlig aldersforskjell. Da jeg var 16 hadde de fleste jentene kjærester som var 3-4 år eldre

Skrevet (endret)

Synes også dette er helt greit. Jeg var selv 16, og samboer 19 da vi møttes. 3 års aldersforskjell i den alderen synes jeg er akseptabelt.

Endret av Hattifnatten
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var fra 14-16 år, var alltid kjærestens mine 4-5 år eldre enn meg. Mamma var ikke fornøyd. Og ikke fatter jeg at de guttene var det heller, for de satt på jenterommet mitt i helgene og spiste smågodt og så på film haha... Joa vi kysset, men aldri noe mer enn det! Tolmodige karer ;)

Men... om datteren min kommer til å få date så mye eldre gutter? NEI! Som om jeg har noe jeg skulle sagt hehe...

Anonymous poster hash: 280c0...d94

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var fra 14-16 år, var alltid kjærestens mine 4-5 år eldre enn meg. Mamma var ikke fornøyd. Og ikke fatter jeg at de guttene var det heller, for de satt på jenterommet mitt i helgene og spiste smågodt og så på film haha... Joa vi kysset, men aldri noe mer enn det! Tolmodige karer ;)

Men... om datteren min kommer til å få date så mye eldre gutter? NEI! Som om jeg har noe jeg skulle sagt hehe...

Anonymous poster hash: 280c0...d94

:laugh::laugh: Bare vent!!!

Anonymous poster hash: 7f357...5fc

Skrevet

Absolutt en ok aldersforskjell. Tre år er ikke mye :)

Skrevet

Det synes jeg er helt greit.

Skrevet

Ikke feil, verken etisk eller juridisk.

Skrevet

Det er klart at 3 års aldersforskjell er helt ok. Men det skal også legges til at jenter utvikler seg utrolig mye mentalt fra de er 16 til de er 19.

Skrevet

Helt normalt:) nyt kjæresten din:)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar! :)

Anonymous poster hash: ea9b1...ae9

Gjest Alohaa
Skrevet

Helt vanlig aldersforskjell det, ikke noe å bekymre seg over :) kjør på

AnonymBruker
Skrevet

Søskenbarnet mitt på 16 har en kjæreste som er 23. De stortrives sammen.

Anonymous poster hash: b1b4e...b93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...