'Lilly' Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Hvor får jeg tak i vaniljestang? Selges det på "vanlige" matbutikker?
*Emma* Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Mener bestemt jeg har sett det på Meny ihvertfall...
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Vaniljestang selges på alle dagligvarebutikker jeg har sett, både Meny, Ultra, Rimi og Rema og flere til.
Gjest Jamila Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Pass på at du får en av god kvalitet: den fra Black Boy (herreguuuud for et merkenavn!) er ofte tørr og med lite aroma. Velger du en i glasscontainer er den av mye bedre kvalitet, og kan brukes om og om igjen.
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 Pass på at du får en av god kvalitet: den fra Black Boy (herreguuuud for et merkenavn!) er ofte tørr og med lite aroma. Enig (skjønt jeg har funnet gode vaniljestenger fra BlackBoy også), men den er fin å bruke i melis for å lage vaniljesukker, da synes jeg faktisk det er best at den er litt tørr.
Brunhilde Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 Tørslefs er den beste. De lager også vaniljesukker med ekte vanilje, ikke vannillin... Snadder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå