mintmint Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Jeg er så lei av dette skoleåret. Jeg føler bare alt går nedover. Jeg jobbet hardt med bacheloroppgaven og håper på en B. Jeg får svar imorgen, saken er at jeg så på oppgaven idag bare for å lese den en gang til. Så merker jeg en grov feil... jeg har gjentatt et av avsnittene 2 ganger....rett etter hverandre. Jeg har altså greid å lime det samme avsnittet rett etter det avsnittet. Er dette krise eller vil dette ble sett på en slurve feil eller vil jeg gå ned en karakter? Er så irritert over dette. På innholdslisten står det nå "hva slags intervju side 3 hva slags intervju side 4 2 GANGER!!! UGH hjelp!
Gjest Kvinneline Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Har du muntlig etterprøving? Uansett tror jeg ikke at dette vil trekke ned en hel karakter, men jeg skjønner at det er irritabelt. Innholdet er vesentlig viktigere i en bachelor, og så lenge det resterende oppsettet ditt er oversiktlig, tror jeg ikke de bedømmer en liten feil så hardt. Om du eventuelt har etteprøving, kan du jo nevne denne lille glippen, slik at de vet at du har sett det selv. Ikke bekymre deg for dette nå, det er en liten feil som ikke kan rettes, og jeg tror ikke at de bryr seg så mye
Kjempeliten Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Kan du sende en mail og bare skrive at du er klar over denne feilen og beklager? Du så den ikke før nå, og håper at den ikke vil gi noe trekk. Evt ringe. Nå vet jeg ikke hvordan ting er der du studerer, men sånne småfeil som det der brydde de seg ikke om der jeg studerte Jeg måtte levere inn bacheloroppgava i en fil, og forsiden i en annen fil. Hadde dumma meg litt ut da jeg drev å lagde dokumentet Fikk A, så det ble ikke noe trekk.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Kan du sende en mail og bare skrive at du er klar over denne feilen og beklager? Du så den ikke før nå, og håper at den ikke vil gi noe trekk. Evt ringe. Nå vet jeg ikke hvordan ting er der du studerer, men sånne småfeil som det der brydde de seg ikke om der jeg studerte Jeg måtte levere inn bacheloroppgava i en fil, og forsiden i en annen fil. Hadde dumma meg litt ut da jeg drev å lagde dokumentet Fikk A, så det ble ikke noe trekk. Hun skrev at sensuren faller i morgen. Hvis du klager på karakteren går det an å skrive at du innser at dette var en tabbe. Jeg tror utfallet kommer an på innholdet i oppgaven din. Hvis oppgaven er veldig god vil jeg anta at sensoren ser forbi feilene, men hvis den er dårlig/middelmådig tror jeg det kan irritere. Håper det går bra Anonymous poster hash: c79b6...b02
Kjempeliten Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Hun skrev at sensuren faller i morgen. Hvis du klager på karakteren går det an å skrive at du innser at dette var en tabbe. Jeg tror utfallet kommer an på innholdet i oppgaven din. Hvis oppgaven er veldig god vil jeg anta at sensoren ser forbi feilene, men hvis den er dårlig/middelmådig tror jeg det kan irritere. Håper det går bra Anonymous poster hash: c79b6...b02 Aner ikke hvordan det er på hennes studie, men jeg vet jeg kunne ringt lærer dagen etter fristen/på kvelden og pratet med henne hvis det var noen spørsmål. Vi hadde både ekstern og lokal sensor da (vår klasseforstander). Men hvis det er helt umulig for ts å få noe som helst kontakt, så er det jo ikke noe mer å gjøre med det enn å vente ja.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Aner ikke hvordan det er på hennes studie, men jeg vet jeg kunne ringt lærer dagen etter fristen/på kvelden og pratet med henne hvis det var noen spørsmål. Vi hadde både ekstern og lokal sensor da (vår klasseforstander). Men hvis det er helt umulig for ts å få noe som helst kontakt, så er det jo ikke noe mer å gjøre med det enn å vente ja. Deres klasseforstander var sensor? Anonymous poster hash: c79b6...b02
Kjempeliten Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Deres klasseforstander var sensor? Anonymous poster hash: c79b6...b02 Ja, i tillegg til ekstern sensor.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Jeg tror ikke det er så farlig, TS. Ikke bekymre deg for det Anonymous poster hash: 43a9f...618
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Skjedde med en jeg kjenner. Gikk fra B til D. Sensor mente at om man ikke en gang kan lese gjennom besvarelsen en gang før man leverer, ja da fortjener man ikke bedre. Hun klagde, men karakteren ble fremdeles D. Anonymous poster hash: 8176f...c44
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Ja, i tillegg til ekstern sensor. Klasseforstander på høgskole / universitet?? Anonymous poster hash: f7f58...aba 3
Kjempeliten Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 Klasseforstander på høgskole / universitet?? Anonymous poster hash: f7f58...aba Høgskole
Gjest Kvinneline Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 Klasseforstander på høgskole / universitet??Anonymous poster hash: f7f58...aba Det hadde vi under muntlig på høyskolen også. Med ekstern. Skikkelig uproft.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 Jeg hadde 3-5 stavefeil i masteren, og ble trukket en hel karakter for det. Å bli trukket en karakter for dette er ikke usannsynlig. Anonymous poster hash: 5996a...9b8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #14 Skrevet 25. juni 2014 Aner ikke hvordan det er på hennes studie, men jeg vet jeg kunne ringt lærer dagen etter fristen/på kvelden og pratet med henne hvis det var noen spørsmål. Vi hadde både ekstern og lokal sensor da (vår klasseforstander). Men hvis det er helt umulig for ts å få noe som helst kontakt, så er det jo ikke noe mer å gjøre med det enn å vente ja. Når sensuren faller i morgen har oppgaven allerede blitt vurdert, ergo er et ikke noe poeng i å ringe for å forklare dette. Uansett kan jeg aldri tenke meg at dette får veldig store konsekvenser. Anonymous poster hash: 6f016...812 1
Gjest Magdalene Skrevet 25. juni 2014 #15 Skrevet 25. juni 2014 Håper det ikke får alt får store konsekvenser for karakteren din TS.
Gjest bustyvel Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 Jeg kjenner folk som har blitt trukket pga. skrivefeil. Noen sensorer er steinharde på at oppsett og slikt skal være riktig.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #17 Skrevet 25. juni 2014 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 1e818...5f9 1
Gjest Badabing Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 Jeg hadde en skikkelig teit slurvefeil i oppgaven min og ble ikke trukket for det. Så man kan ha flaks også
lillsunshine Skrevet 25. juni 2014 #19 Skrevet 25. juni 2014 Det er ikke usannsynlig at du kan bli trekt en karakter, men det gjør neppe alene til at du stryker. Føler med deg. Rakk ikke en grundig korrektur og gjennomlesing før min innlevering av bacheloroppgaven, og fant helt unødvendige og pinlige feil i oppgaven min i ettertid. Ble trekt i karakter for dette, men ble likevel en godkjent karakter da innholdet var veldig bra
Ferdigstudent Skrevet 25. juni 2014 #20 Skrevet 25. juni 2014 Jeg hadde 3-5 stavefeil i masteren, og ble trukket en hel karakter for det. Å bli trukket en karakter for dette er ikke usannsynlig.Anonymous poster hash: 5996a...9b8 Du blir ikke trukket en hel karakter for 3-5 stavefeil, det nekter jeg å tro. Du finner ikke en eneste masteroppgave uten noen stavefeil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå