Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo!

I mai ble jeg invitert på ball av en gutt jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen. Jeg ble ganske overrasket, i og med at vi ikke hadde snakket sammen på over 1 år. Jeg sa ja, i og med at han er en veldig all right fyr og fordi vi egentlig var ganske gode venner på ungdomsskolen. :)

Jeg har alltid sett på oss som venner, men utover ballkvelden må jeg innrømme at jeg ble litt betatt av han. Han var virkelig en gentleman, og det har han alltid vært. En sjelden og snill fyr - og veldig jordnær.

Etter ballet har jeg tatt kontakt med han en del ganger, og han svarer ivrig. Men tingen er at jeg vet at han også er veldig sjenert. Så sjenert at jeg blir litt sånn.. "hmm" noen ganger. For jeg vil veldig gjerne bli enda bedre kjent med han.

Forrige helg var vi begge på samme arrangement. Vi sendte en del meldinger frem og tilbake, men da han ikke spurte hvor jeg var (han visste at jeg også var tilstede), gadd jeg ikke mer og skrudde av telefonen. :P Dumt, for to min. senere hadde han sendt en melding hvor han spurte hvor jeg satt. Jeg sa at vi hadde gått da jeg så meldingen, og sa at vi måtte finne på noe en annen gang, hvis han ville. "Ja! :D" svarte han.

Han er i militære nå, så han er veldig busy, og det tar ofte lang tid før han svarer på meldinger. Og jeg lurer jo på om han er interessert.. På ballet holdt vi rundt hverandre og sånt.. men det kan jo hende at han inviterte meg bare som ei venninne, for å ha noen å ga med. Veldig random, da han har andre venninner han sikkert har bedre kontakt med enn meg :P

Noen som har noen tips til hva som skal til for å på en måte skjønne han, litt mer? Jeg er egentlig en lite sjenert person, men rundt han blir jeg sjenert.. fordi han er veldig sjenert selv.

Takk!

Anonymous poster hash: fc17f...b1e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han virker jo interesert da :) Men hvis han er sjenert så gi han tid til å føle seg trygg sammen med deg, så løsner det nok. Er han forelsket og er en sjenert type, så er han sikkert enda litt mere sjenert hvis han er interesert :) Så fortsett å holde kontakten og være tålmodig, men vis at du er interesert (men ikke masete interesert) Så går det nok bra skal du se ;)

Anonymous poster hash: d6f45...f13
Skrevet

Hvis du selv er interessert (som det virker på posten) så vis det, eller enda bedre: Inviter han med på noe/si det!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere :)

Ja, jeg tenkte å spørre han om han for eksempel vil være med ut på byen, eller bare gå en tur. Jeg tenker kanskje at det er lettere for han om vi er flere? Vanskelig balansegang mellom å vise interesse og ikke virke for gira.

Også har vi jo gått i samme klasse. Jeg var.. nei, jeg veit ikke. Egentlig blei jeg mobba ganske ille av mine eks-venninner (men det vet ikke han om, da det var veldig skjult 'jentemobbing). Har egentlig lyst til å fortelle han om hva som skjedde. Lurer på hvordan han hadde reagert da :P Haha.

Jeg er jo faktisk interessert i han.. men jeg forelsker meg så sjelden, så tviler litt på at det kommer til å skje noe mer. Men det er vel verdt å finne ut av. Skjønner ikke helt hva han ser i meg, heller.. :unsure:

Og han er ganske så fin i uniformen sin.. sukk :rodme:

AnonymBruker
Skrevet

Han høres interessert ut, så go for it! Inviter han med på ting, flørt og smil masse, gi inntrykk av at du liker han. Hvis du syns det er flaut å si rett ut at du liker han, kan du si at du syns det er gøy å være med han, at han er morsom og gjør deg glad etc. Lykke til! :)

Anonymous poster hash: f0949...f3b

AnonymBruker
Skrevet

Han høres interessert ut, så go for it! Inviter han med på ting, flørt og smil masse, gi inntrykk av at du liker han. Hvis du syns det er flaut å si rett ut at du liker han, kan du si at du syns det er gøy å være med han, at han er morsom og gjør deg glad etc. Lykke til! :)

Anonymous poster hash: f0949...f3b

Hei, ts her. :)

Haha, jeg vet ikke om jeg tør å si at jeg liker han.. Men ja, å si at han er morsom er kanskje noe annet. Men ja, jeg får prøve. Men er litt redd for at vi ikke skal ha så mye å snakke om. Men tja, vi har jo alltid hatt litt å snakke om, og jeg føler at vi har kjemi. Tror jeg.. Off :(:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...