AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Jeg blir altså totalt satt ut av kjekke fyrer. De som jeg synes er kjekke er ikke ensbetydende med kommers vakre, men at de har noe ved seg jeg liker veldig godt. Problemet nå er jo at jeg blir så satt ut og stressa at jeg ikke klarer å oppføre meg normalt rundt disse fyrene. Så hvordan i all verden skal jeg da treffe noen? Sukk Hilsen fjortis på 40😂Anonymous poster hash: 0927b...a4b 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Heller se etter gode indre egenskaper enn flott utseende? Anonymous poster hash: e8b2f...57d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Jeg blir altså totalt satt ut av kjekke fyrer. De som jeg synes er kjekke er ikke ensbetydende med kommers vakre, men at de har noe ved seg jeg liker veldig godt. Problemet nå er jo at jeg blir så satt ut og stressa at jeg ikke klarer å oppføre meg normalt rundt disse fyrene. Så hvordan i all verden skal jeg da treffe noen? Sukk Hilsen fjortis på 40Anonymous poster hash: 0927b...a4b Har det alltid vært sånn? For jeg syns akkurat det har blitt verre med åra, og er også fjortis på 40. Nå er ikke jeg singel, men merker at jeg ikke greier å oppføre meg normalt lenger rundt menn jeg syns er tiltrekkende lenger. Antakelig kan det virke som jeg ikke har så mye til overs for dem, fordi jeg blir flau. Merkelige greier, var atskillig mer verdensvant og sjarmerende da jeg var yngre. Anonymous poster hash: 4ac93...a20
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Heller se etter gode indre egenskaper enn flott utseende? Anonymous poster hash: e8b2f...57d Det går nok ikke på utseende men å kunne oppføre seg ok rundt mennesker man syns er kjekke og tiltrekkende av en eller annen grunn. (Henger ikke nødvendigvis sammen med utseende).Anonymous poster hash: 4ac93...a20
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Har det alltid vært sånn? For jeg syns akkurat det har blitt verre med åra, og er også fjortis på 40. Nå er ikke jeg singel, men merker at jeg ikke greier å oppføre meg normalt lenger rundt menn jeg syns er tiltrekkende lenger. Antakelig kan det virke som jeg ikke har så mye til overs for dem, fordi jeg blir flau. Merkelige greier, var atskillig mer verdensvant og sjarmerende da jeg var yngre. Anonymous poster hash: 4ac93...a20 Ja! Da jeg var yngre skravlet jeg med alle. Dette er noe jeg har fått for meg det siste året, aner ikke hvor det kom fra, men her sitter jeg da, usikker som en 14åring bare noen smiler til meg hehe... Jeg setter selvfølgelig personlighet først av alt, men dette er snakk om FØR jeg vet noe om personligheten Nå er jeg singel , så har tenkt at det har noe med det å gjøre. At alle andre single KAN være en potensiell partner, og da skremmer disse kjekkasene meg veldig heheAnonymous poster hash: 0927b...a4b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Man er vel redd for å bli avvist av en kjekkas. Man vil gjerne bli likt av dem. Anonymous poster hash: 3c84d...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå