AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Hvor vanlig er det egentlig å kjøpe gifteringene når man forlover seg? Og går da begge med ring? Hva blir annerledes når man gifter seg da? Vi har nettopp forlovet oss, og valgte å kjøpe gifteringene med en gang, og når vi gifter oss får jeg en diamant til i min, og vi graverer dem. Men nå ser det jo ut som vi er gift... Hva har dere gjort? Anonymous poster hash: 46d38...823
Gjest Offensive Pie Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Vi brukte forlovelsesringene som gifteringer, og har ikke endret dem i det hele tatt
nektar Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Vi hadde ikke ringer med en gang vi forlovet oss, men kjøpte oss bryllupsringer nå når det nærmer seg bryllup
Gjest Tekola Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Da vi forlovet oss fikk jeg ring og mannen min klokke. Og så kjøpte vi gifteringer da vi giftet oss. Men jeg kjenner flere som kjøper typiske gifteringer med en gang, men bytter hånd, graverer eller lignende når de gifter seg
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Vi har forlovelsesringer og kommer til å kjøpe gifteringer før bryllupet som vi da tar på når vi gifter oss. Anonymous poster hash: 1223c...948
SiMa Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Vi bruker samme ringer. Graverer dem før bryllupet, men det er fordi vi trengte litt tid til å bestemme hva som skal stå. Datoen inni blir dagen vi satte dem på. For oss er det ikke viktig at det er en synlig forskjell, jeg hadde heller ikke lyst på en egen forlovelsesring (men mannen har noen ganger spurt om jeg vil ha en).
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Vi har kjøpt forlovelses/giftering (var markedsført som begge deler) i sølv til forlovelsen, og så kjøper vi gullringer når vi gifter oss. Så begge vil ende opp med to ringer til slutt. Anonymous poster hash: 2a8b3...7e3
Gjest Daenerys Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har forlovelsesring, og skal kjøpe giftering. Usikker på om jeg skal gå med begge eller ikke, får se Forlovelsesringen er typisk ensteins-diamant, og litt plagsom i hverdagen, så det blir en enklere giftering.
Miss Lucky Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Vi skal ha Forlovelsesring + wedding band http://img2.timeinc.net/instyle/images/2012/GALLERY/122612-Harry-Winston-400.jpg Endret 25. juni 2014 av Miss Lucky
Rosa Sitron Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 Vi har forlovelsesring, kommer til å bruke de samme som gifteringer. Bare med en dato til inngravert.
Gjest Naria Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 Vår plan var å kjøpe ringer til begge i forbindelse med forlovelsen og at disse ringene skulle brukes som gifteringer etter bryllupet. Nå fant vi aldri ringer vi likte og siden vi gifte oss om under tre uker ble det aldri forlovelsesringer på oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå