Gå til innhold

billige bh i store str

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

jeg er en fyldig dame med str 90G i str. Har tidligere kun funnet den str hos change kjedrn-men de er veldig dyre. Min økonomiske situasjon en stund fremover tilsvarer at det ikke er mulig. Finnes det andre butikker /kjeder med billige, store str slik at jeg fremdeles kan føle meg kvinnelig-eller må jeg ta til takke med gnagsår og vonde skuldre for å få budsjett et til å gå rundt?

Anonymous poster hash: 017a8...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

www.brastop.com

Endret av Viktualia
Gjest Lille-pus
Skrevet

Pour Moi? - spesielt salgssidene.

St Tropez er en bra BH, - jeg har erfaring.

De har kanskje ikke alle modellene i din størrelse, og salgsvarer forsvinner ofte ganske fort, men det er verd å ta en titt.

Her har de en modell som er tilgjengelig i 40G, både i sort og i hvitt, og på salg.

Sorterer man katalogen deres på 40G så er dette utvalget

Justbras er også gode synes jeg.

Ta en titt og se om du finner noe du liker og som kan passe budsjettet.

Om du klarer hode deg under 200,- i vareverdi per forsendelse så slipper du både mva og toll på varene, og da snakker vi om svært gode kjøp.

• Liker 1
Skrevet

Pour Moi? - spesielt salgssidene.

St Tropez er en bra BH, - jeg har erfaring.

De har kanskje ikke alle modellene i din størrelse, og salgsvarer forsvinner ofte ganske fort, men det er verd å ta en titt.

Her har de en modell som er tilgjengelig i 40G, både i sort og i hvitt, og på salg.

Sorterer man katalogen deres på 40G så er dette utvalget

Justbras er også gode synes jeg.

Ta en titt og se om du finner noe du liker og som kan passe budsjettet.

Om du klarer hode deg under 200,- i vareverdi per forsendelse så slipper du både mva og toll på varene, og da snakker vi om svært gode kjøp.

Vet du hvordan disse nettsidene er i størrelse i forhold til Change sine? Bruker 75/80G i BH-ene fra Change. Litt kjedelig å kjøpe hvis størrelsen ikke er i nærheten av riktig :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Vet du hvordan disse nettsidene er i størrelse i forhold til Change sine? Bruker 75/80G i BH-ene fra Change. Litt kjedelig å kjøpe hvis størrelsen ikke er i nærheten av riktig :)

Jeg har aldri hverken prøvd eller kjøpt en BH fra Change, så der er jeg aldeles blank.

Men, Pour Moi? er omtrent som Marie Jo i størrelse.

Det lønner seg også å se nøye på bildene slik at man får et inntrykk av om en modell er litt romslig eller om den er litt mer minimalistisk.

Jeg har både 32DD, 32D (modell St. Tropez for den er romslig i fullskål utgaven) og 32E fra Pour Moi.

- og av Marie Jo bruker jeg 70E eller 75D (jeg kan bruke begge siden jeg er så 'heldig' at jeg ligger i 'dødsonen' mellom 70 og 75.

Kanskje noen andre har både Change og Pour Moi? og kan hjelpe med sammenlikningen?

.

Skrevet

Jeg bruker 34 DD fra Pour Moi og 75 E fra Change, så det er i mine øyne ganske like størrelser på dem. Om noe er kanskje Pour Moi ørlite smalere i båndet, så 34 tilsvarer kanskje noe midt mellom 70 og 75 hos Change.

Og så er Pour Moi sine mykere i blondene og kjennes ut som bedre kvalitet enn Change.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Enig med Kvist når det gjelder blondene :Nikke:

'Piggtrådblonder' som stikker og klør er no' skikkelig.... dritt, så det vil vi ikke ha... :lol:

BH'ene er vel verd prisen synes jeg som sitter på jobb med denne i dag

16845.jpg

Den er supergod å gå med, og litt romslig i båndet, jeg har 32 og startet på mellomste hektet.

Men det gjør ikke noe siden den er så rimelig akkurat nå.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg har aldri hverken prøvd eller kjøpt en BH fra Change, så der er jeg aldeles blank.

Men, Pour Moi? er omtrent som Marie Jo i størrelse.

Det lønner seg også å se nøye på bildene slik at man får et inntrykk av om en modell er litt romslig eller om den er litt mer minimalistisk.

Jeg har både 32DD, 32D (modell St. Tropez for den er romslig i fullskål utgaven) og 32E fra Pour Moi.

- og av Marie Jo bruker jeg 70E eller 75D (jeg kan bruke begge siden jeg er så 'heldig' at jeg ligger i 'dødsonen' mellom 70 og 75.

Kanskje noen andre har både Change og Pour Moi? og kan hjelpe med sammenlikningen?

.

Jeg bruker 34 DD fra Pour Moi og 75 E fra Change, så det er i mine øyne ganske like størrelser på dem. Om noe er kanskje Pour Moi ørlite smalere i båndet, så 34 tilsvarer kanskje noe midt mellom 70 og 75 hos Change.

Og så er Pour Moi sine mykere i blondene og kjennes ut som bedre kvalitet enn Change.

Jeg handler fra Change, http://www.bravissimo.com/ og http://www.brastop.com/

Husk på at du trenger 40F i engelsk størrelse, ikke G, siden deres F tilsvarer vår G.

faq-cup-size-conversion.jpg

Tusen takk for svar! Spørs om det går med noen skattepenger iløpet av kvelden :fnise:

Gjest Knuse
Skrevet

Kappahl har bher i store størrelser. Lindex også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...