AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 .... for en kvelds nytelse? Av ren nysgjerrighet dersom noen kan gi meg en vinkling jeg kanskje ikke ser selv. Hvorfor er noen villig til å risikere samboerskap, karriere og omdømme for ett ligg? Uten og utbrodere noe mer jeg prøver å finne ett fnugg av rasjonalitet oppi en situasjon en som står meg nær har havnet i. Jeg bare klarer ikke Anonymous poster hash: 97699...1cf
Chanchan Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har inntrykk av at de fleste av disse tilfellene oppstår på grunn av alkohol, som kjent medfører nedsatt impulskontroll og vurderingsevne. Da tenker man vel ikke over hva man risikerer... Skjer det uten alkoholpåvirkning vil jeg tro disse menneskene egentlig ikke tenkte at det var noe særlig å risikere.
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 .... for en kvelds nytelse? Av ren nysgjerrighet dersom noen kan gi meg en vinkling jeg kanskje ikke ser selv. Hvorfor er noen villig til å risikere samboerskap, karriere og omdømme for ett ligg? Uten og utbrodere noe mer jeg prøver å finne ett fnugg av rasjonalitet oppi en situasjon en som står meg nær har havnet i. Jeg bare klarer ikke Anonymous poster hash: 97699...1cf Tror ikke du finner så mye rasjonalitet. Er mange grunner til at folk er utro. Kan f.eks. være: - personen er ikke fornøyd med forholdet enten sexlivet eller annet, men er for feig til å gjøre det slutt eller ta opp problemet, eller at man tok opp problemet men det ble ikke bedre. - manglende impulskontroll. Man fikk lyst så man bare gjorde det uten å tenke over det der og da - vedkommende gir faen og tenker hva partneren ikke vet, har partneren ikke vondt av - vedkommende ønsker at forholdet skal ta slutt og saboterer med vilje. Men vil ikke være den som gjør det slutt. .... f.eks?
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Forstår ikke på hvilken måye det påvirker karriæren da. Noen som har hatt seg med sjefen eller en høgskolelærer som har hatt seg med en student eller noe?? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Forstår ikke på hvilken måye det påvirker karriæren da. Noen som har hatt seg med sjefen eller en høgskolelærer som har hatt seg med en student eller noe?? Stemmer det dreier seg om en situasjon. Og da spesielt er det han som har MYE å tape. Anonymous poster hash: 97699...1cf
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har alltid ment at det er fullstendig pyton og lavmål av noen å legge seg etter et menneske i et forhold. Er man opptatt så er man opptatt. Ikke har jeg vært snau til å dømme heller. Hore, gris, idiot, patetisk.. osv.. Men nå har jeg/vi altså klart det. Vi har kjent hverandre i 10 år, venner, kjemien er knall, timingen alltid feil. Nå møttes vi i en sosial setting, begge uten partner. Og ut på kvelden bare måtte vi ha hverandre. Flørten og forspillet hadde pågått hele dagen. Morgenen etterpå lå jeg våken og tankene kvernet. Jeg hadde ikke dårlig samvittighet og følte meg ikke ekkel. Alt føltes helt riktig ut. Oss to, tusslende rundt, dusje, pusse tenner, kaffi, titte i avisen.... det var helt riktig. Ikke vet jeg hva dette var... etter boken var det utroskap, men.. på samme tid verken angrer jeg eller skulle hatt det ugjortAnonymous poster hash: 64f6e...79b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har alltid ment at det er fullstendig pyton og lavmål av noen å legge seg etter et menneske i et forhold. Er man opptatt så er man opptatt. Ikke har jeg vært snau til å dømme heller. Hore, gris, idiot, patetisk.. osv.. Men nå har jeg/vi altså klart det. Vi har kjent hverandre i 10 år, venner, kjemien er knall, timingen alltid feil. Nå møttes vi i en sosial setting, begge uten partner. Og ut på kvelden bare måtte vi ha hverandre. Flørten og forspillet hadde pågått hele dagen. Morgenen etterpå lå jeg våken og tankene kvernet. Jeg hadde ikke dårlig samvittighet og følte meg ikke ekkel. Alt føltes helt riktig ut. Oss to, tusslende rundt, dusje, pusse tenner, kaffi, titte i avisen.... det var helt riktig. Ikke vet jeg hva dette var... etter boken var det utroskap, men.. på samme tid verken angrer jeg eller skulle hatt det ugjortAnonymous poster hash: 64f6e...79b Da er du jo i et dødt forhold til vanlig. Et forhold uten fremtid og som du søker en vei ut av. Anonymous poster hash: f5e5c...6ca
King in the North Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Skal ikke undervurdere biologiske drifter. Og ikke minst intense følelsers ødeleggende effekt på menneskers rasjonalitet.
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Stemmer det dreier seg om en situasjon. Og da spesielt er det han som har MYE å tape.Anonymous poster hash: 97699...1cf hm han var sikkert full.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå