Gå til innhold

følger dere med på aviser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble kalt 'gammel' av ei drittunge fordi jeg leste avisa på toget. Skal sies at jeg er relativt ung da men allikevel... mener ikke nettavisene er så super i forhold til de gode gamle papirutgavene. Leser dere fortsatt avisene?

Anonymous poster hash: 5c9e0...01d

Videoannonse
Annonse
Gjest Timber
Skrevet

Selvfølgelig. Hjemme kun på nett, men har tilgang til papir via jobben.

AnonymBruker
Skrevet

Abonnerer ikke på noen avis hjemme, men kjøper papiravis iblant og har full tilgang (papirutgaven som PDF, A-magasinet etc.) på Aftenposten.no. Trives godt med papiravis, bare tar meg ikke råd som student til å abonnere på noen papiravis når jeg har tilgang på nett.

Anonymous poster hash: c1e77...f66
Skrevet (endret)

I ukedagene leser jeg kun avis på nett, men på lørdag og noen ganger i ferier hender det at jeg heller kjøper papirutgaven.

Endret av Infinite
Gjest Regnstorm
Skrevet

Kjøper sjeldent papirutgaven. Tar meg rett og slett ikke råd til det, men jeg trives best med å lese ting på papir.

Skrevet

Kan godt lese aviser, men bruker som regel å lese på nett siden det er mer tilgjengelig til enhver tid.

Skrevet

Det hender jeg kjøper ei avis i helgene, men jeg føler meg ikke gammel av den grunn. Men unger i dag skjønner vel ikke at det går an å lese noe uten at det må være via mobil, nettbrett eller pc ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...