Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg synes dette er greit eller ikke. Vær så snill og ikke døm meg.

Kjæresten skal reise på en festival som varer et par dager. Jeg ville veldig gjerne være med på dette da jeg har ønsket å være med på denne festivalen en stund selv. Men da fortalte han at han skulle reise med sin bestekompis, så jeg følte ikke at jeg kunne være med da.

Problemet er at jeg ikke helt klarer å være okey med at han skal på denne festivalen. Det er mest folk på vår alder der, og det virker som om det er en perfekt plass for single. Så ja, jeg er livredd og har vondt langt inni hjerterota fordi jeg frykter kjæresten skal finne på å være utro. For eksempel hvis kompisen hans som er singel finner seg et jente, er vel sjansen der for at han blir ensom.

Men føler ikke at jeg kan nekte han å dra, så jeg går og krysser fingrene for at han ikke skal ha råd til å dra.

Jeg tør ikke ta det opp med han, da han ofte blir sint og jeg ikke ønsker å anklage han for ting.

Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: f2812...089
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er 20 og 21 forresten og samboere. Så det er ikke snakk om noe fjortissopplegg. I tillegg skal han nok overnatte der om han reiser.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal han reise. Du må jobbe me deg selv.

Anonymous poster hash: fa066...173
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her må du rett og slett roe deg ned. Selv om dere er kjærester så må godta at han vil oppleve festivaler/fester på egenhånd. Dere er ikke en sammensveiset klump. Om du skal sitte å være redd hver gang han reiser vekk, så får du slå opp da.

Anonymous poster hash: 2be87...8a4
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal han kunne reise på ting sammen med kompiser også. Kjæresten trenger ikke å henge i rumpa hele tiden.

Og er vel svært få som er utro fordi de føler seg så ensomme på en festival...

Anonymous poster hash: a7691...d4a
AnonymBruker
Skrevet

TS HER:
Har kanskje ikke forklart godt nok at jeg ikke har problemer med at han reiser på festival og fest alene, men jeg har noe i mot akkurat DENNE festivalen.

DEN gjør meg usikker.

Skrevet

Her må bare velge å stole på typen din. Det er ikke noe fjortis-greier sier du, men så stor forskjell er det faktisk ikke på den og DEN festivalen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS HER:

Har kanskje ikke forklart godt nok at jeg ikke har problemer med at han reiser på festival og fest alene, men jeg har noe i mot akkurat DENNE festivalen.

DEN gjør meg usikker.

Samme hvor han skal. Her må du rett og slett bare stole på kjæresten din.

Anonymous poster hash: 2be87...8a4

AnonymBruker
Skrevet

Og hva er så spesielt med denne festivalen da?

Anonymous poster hash: a7691...d4a
  • Liker 1
Skrevet

Regner med det er Hove?

AnonymBruker
Skrevet

Regner med det er Hove?

Hva skjer på Hove? (som ikke skjer på andre festivaler?)

Anonymous poster hash: d02ee...b43

Gjest Blomsterert
Skrevet

Skjønner du er redd og usikker jeg! Syns godt du kunne blitt med. Men nå er saken at han drar med kompisen da. Du får ikke gjort noe fra eller til,så du må nesten bare sitte hjemme og bite negler. Eller stole på ham. En av to.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare bedt ham om å ikke dra hvis jeg ikke var komfortabel med det, og da hadde han blitt hjemme :) Samme gjelder motsatt situasjon.

Anonymous poster hash: 7c89e...914
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke nekte ham å reise! Enten stoler du på ham, eller så gjør du det ikke. Nå har ikke du skrevet noe om han tidligere har gitt deg en grunn til ikke å stole på ham, men ut i fra det du har fortalt virker det som om du har en jobb å gjøre med den egen usikkerhet.

Anonymous poster hash: 4a0e9...b95
Skrevet

Hvorfor føler du at du ikke kan bli med, bare fordi han skal reise med bestekompisen sin? Jeg har flere ganger reist på hytteturer med bare kjæresten min og hans kompiser.

Skrevet

Hmm... skjønner deg godt. Men samtidig er det jo viktig at begge lever sine liv.

Men du ville jo også på festivalen. Hvorfor ikke spørre om hva han hadde syntes om du ble med?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg synes dette er greit eller ikke. Vær så snill og ikke døm meg.

Kjæresten skal reise på en festival som varer et par dager. Jeg ville veldig gjerne være med på dette da jeg har ønsket å være med på denne festivalen en stund selv. Men da fortalte han at han skulle reise med sin bestekompis, så jeg følte ikke at jeg kunne være med da.

Problemet er at jeg ikke helt klarer å være okey med at han skal på denne festivalen. Det er mest folk på vår alder der, og det virker som om det er en perfekt plass for single. Så ja, jeg er livredd og har vondt langt inni hjerterota fordi jeg frykter kjæresten skal finne på å være utro. For eksempel hvis kompisen hans som er singel finner seg et jente, er vel sjansen der for at han blir ensom.

Men føler ikke at jeg kan nekte han å dra, så jeg går og krysser fingrene for at han ikke skal ha råd til å dra.

Jeg tør ikke ta det opp med han, da han ofte blir sint og jeg ikke ønsker å anklage han for ting.

Hva gjør jeg?

Jeg skjønner godt at du har en dårlig følelse. Var selv utro på musikkfestival. Vi ble til og med kjærester

Anonymous poster hash: af83a...680

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...