Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal til for at du tenker "denne dama vil jeg satse på", kontra "denne dama er kun for gøy"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Tenker aldri at en dame er for gøy :)

• Liker 2
Gjest Steamboat
Skrevet

Hva skal til for at du tenker "denne dama vil jeg satse på", kontra "denne dama er kun for gøy"?

Er vel det samme som for kvinner?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer ann på personlige kvaliteter, altså helt umulig å komme med noe konkret fasit.

Jeg dater ei nå som jeg virkelig ønsker å satse på for hun har et godt sett med kvaliteter jeg liker. Vi har en meget god kjemi, hun er smart, rar på en morsom måte og sexen er helt vilt bra. Disse tingene kunne jeg også omtalt tidligere dates med uten at det ble noe av.

Anonymous poster hash: c61dd...db4
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det er akkurat det! Man finner noen som har de kvalitetene og den kjemien man er ute etter, og man tenker at man vil satse. Kanskje.. Men så blir det ikke noe allikevel. Det er sikkert slik hos damer også. Jeg synes bare det er så rart. Man vil, men så vil man ikke allikevel.

TS

Det kommer ann på personlige kvaliteter, altså helt umulig å komme med noe konkret fasit.

Jeg dater ei nå som jeg virkelig ønsker å satse på for hun har et godt sett med kvaliteter jeg liker. Vi har en meget god kjemi, hun er smart, rar på en morsom måte og sexen er helt vilt bra. Disse tingene kunne jeg også omtalt tidligere dates med uten at det ble noe av.

Anonymous poster hash: c61dd...db4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...