Gå til innhold

Litt hjelp, hva skjer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å korte ned historien mest mulig og håper noen kan hjelpe/komme med innspill: Jeg snakket mye og lenge med en mann på en datingsside...om alt, lange mailer hver dag i en mnd ca. Vi møttes, det var veldig hyggelig og han virket veldig sympatisk og ikke minst seriøs...han snakket mye om hva han ser etter, om fremtiden, seg selv og sin familie og venner. Etter det har vi truffet hverandre 3 ganger til, men pga ting som har dukket opp på hans front har det gått et par uker mellom hver gang. Hadde det vært opp til meg hadde vi truffet hverandre oftere, men jeg har ikke mast og slått meg til ro med at ting har dukket opp/skjedd og at han generelt er mer opptatt enn meg. Han har ikke prøvd seg på noe mer når vi har truffet hverandre så vi har ikke kysset enda eller noe, men vi klemmer og han virker interessert når vi er sammen selv om han også er litt tilbakeholden.. Det som plager meg er at det er jeg som tar initiativ til alt; det å treffes igjen + meldinger. Har sagt at han må si fra hvis han ikke er intr. mer så er det helt greit for meg da jeg bare vil vite hvor jeg står, men det sier han at han er! Nå er det en mnd siden jeg har truffet han pga div på hans front, men han vil treffes igjen sier han. Og jeg har ikke hørt noe på en uke (sms) siden jeg bestemte meg for å vente og se siden jeg alltid skriver først...har han meg bare på gress? :( Eller er han sjenert??

Liker han så godt, men begynner å miste håpet pga lite kontakt og bekreftelse.

Vi er begge i 30-årene...

Tusen takk for alle som gidder...jeg er ganske frustrert/lei akkurat nå :frown:

Anonymous poster hash: 9af53...399
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Litt vanskelig å gi noen råd, men det virker som om du blir holdt litt på gress. Samtidig så har det jo ikke skjedd noe fysisk som knytter dere intimt sammen enda, og ingen av dere har forpliktelser for hverandre foreløpig. Lurt av deg å spille ballen over til han. Finn på ting, og ikke sitt å vent. Og om han tar kontakt så bør du ikke komme løpende med en gang. Vær litt opptatt du også ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar <3 Jeg har holdt meg unna datingssiden etter at jeg begynte å treffe han for å vise at jeg er seriøs ang han, men logget på nå for å se og han er visst fortsatt aktiv... Og jeg fikk ikke svar på den siste meldingen for en uke siden, virker som han tar et "skippertak" innimellom for å holde på intr. min :sjenert: Synes det er så rart pga det han har skrevet til meg og at han oppfører seg som en gentlemann, virker snill og ekte, men det er mye jeg ikke får til å stemme også...vil vel bare ikke tro på det siden jeg likte han så godt.

TS

Anonymous poster hash: 453f1...db1
Skrevet

Been there, done that ;-) Tror ikke du skal satse på noe mer fra han, men jeg sitter selvfølgelig ikke med fasiten.

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg selv om jeg selvfølgelig ikke unner andre den opplevelsen/ det å bli behandlet sånn! :klem1: Tror jeg dropper han, han tilfører meg ikke noe positivt i livet nå akkurat og jeg føler ikke at jeg kan stole på han lengre... :roll:

Må legge til at vi aldri har snakket på tlf, bare tekstet og at han har sagt noen ting han ikke har fulgt opp.. Og han har meg fortsatt på jobbtlf...for å nevne noe :P

AnonymBruker
Skrevet

TS ovenfor ;)

Skrevet

Mitt inntrykk ut i fra hva du skriver er at det kanskje er en litt "lost case".. Vært gjennom noe lignende (men samtidig helt annerledes) selv, og jeg måtte til slutt bare innse at jeg ikke kunne fortsette å lage "unnskyldninger" for hvorfor han ikke viste like mye interesse tilbake.. Du har tross alt tatt initiativ til å prate og til å treffes, og det virker som om du tydelig har vist at du er interessert, da tenker jeg at om interessen hadde vært gjensidig på samme nivå ville han nok vist det litt tydligere..

Har jo ingen fasit jeg heller, alle er forskjellige, men hadde jeg vært deg ville jeg nok prøvd å "jobbe meg videre" og prøve å glemme han :):klem:

Skrevet

Prøver å korte ned historien mest mulig og håper noen kan hjelpe/komme med innspill: Jeg snakket mye og lenge med en mann på en datingsside...om alt, lange mailer hver dag i en mnd ca. Vi møttes, det var veldig hyggelig og han virket veldig sympatisk og ikke minst seriøs...han snakket mye om hva han ser etter, om fremtiden, seg selv og sin familie og venner. Etter det har vi truffet hverandre 3 ganger til, men pga ting som har dukket opp på hans front har det gått et par uker mellom hver gang. Hadde det vært opp til meg hadde vi truffet hverandre oftere, men jeg har ikke mast og slått meg til ro med at ting har dukket opp/skjedd og at han generelt er mer opptatt enn meg. Han har ikke prøvd seg på noe mer når vi har truffet hverandre så vi har ikke kysset enda eller noe, men vi klemmer og han virker interessert når vi er sammen selv om han også er litt tilbakeholden.. Det som plager meg er at det er jeg som tar initiativ til alt; det å treffes igjen + meldinger. Har sagt at han må si fra hvis han ikke er intr. mer så er det helt greit for meg da jeg bare vil vite hvor jeg står, men det sier han at han er! Nå er det en mnd siden jeg har truffet han pga div på hans front, men han vil treffes igjen sier han. Og jeg har ikke hørt noe på en uke (sms) siden jeg bestemte meg for å vente og se siden jeg alltid skriver først...har han meg bare på gress? :( Eller er han sjenert??

Liker han så godt, men begynner å miste håpet pga lite kontakt og bekreftelse.

Vi er begge i 30-årene...

Tusen takk for alle som gidder...jeg er ganske frustrert/lei akkurat nå :frown:

Anonymous poster hash: 9af53...399

Kjære kjære deg..

Dette er som å høre historien min med han jeg datet før det.. Det var akkurat det samme.. Det endtre tilslutt med at han innrømte at han likte meg godt som en venn.. Ville ikke miste meg som en venn.. Og at han derfor ikke ville ta en avgjørelse på hva vi var..

Tror du må belage deg på en eneste ting.. Du er blitt frienzona.. :(

Skrevet

Syns det virker som du blir holdt på gress.

Du bør si til han at du ikke vil være en reserve for han og at du går videre uten han.

AnonymBruker
Skrevet

En mann som er intressert holder deg ikke på gress. Har diskutert dette med en kamerat av meg. han er en voksen mann og sier selv at når man er intressert så gjør man det man kan for og være sammen. Så din date er nok ikke så intressert allikavel.

Anonymous poster hash: a5eb6...00a
AnonymBruker
Skrevet

TS her, tusen takk for gode svar! Dere bekrefter det jeg har tenkt på selv, men det hjelper meg å se det klarere når jeg leser at det ikke bare er jeg som har den følelsen :blomst:

Nå har jeg ikke skrevet med han på en uke, bør jeg sende en melding der jeg skriver at jeg kutter han ut pga at jeg ikke vil være en reserve/gå på gress...sånn at han skjønner at jeg har skjønt? Eller skal jeg bare slette nr hans og bli borte, ikke skrive noe? Føler liksom for å gjøre begge deler nå... :sjenert:

Skrevet

Tja. Du kan jo kanskje sende på han ei mld og si at du har forstått at han ikke er interessert og at du ønsker han lykke til videre? Vær forberedt på at han da kan bli supersjarmerende og ta masse kontakt for å holde deg varm. Nesten du som må føle på om du trenger en slags avslutning, eller om du synes det er greit at det bare "fader" ut :-) Lykke til!

Skrevet

Ts, mitt råd er at du ikke skal sende noen melding, men bare venter i 1-2 uker til. Er han interessert, kommer han til å ta kontakt. Er han ikke, glem fyren - He's just not THAT into you

Skrevet

Er igrunn litt enig med nihilisten. Men igjen så må du selv kjenne på om du behøver en avslutning. Og om du vet at du kommer til å bli veldig skuffa hvis han ikke svarer, så ikke send mld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...