Gå til innhold

Blokkere nummer på smartphone/iPhone

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å blokkere visse nummer fra å sende deg sms og ringe på Smartphone og iphone? Får de som blir blokkert vite dette på noen måte i så fall? Hva skjer om de prøver å ringe eller sende meg sms?

Anonymous poster hash: 041a7...38d
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Innstillinger ->telefon->blokker og så legger du til nummer. Vet ikke hvordan det er med mld,men sånn blokkerer du samtaler.

AnonymBruker
Skrevet

Innstillinger ->telefon->blokker og så legger du til nummer. Vet ikke hvordan det er med mld,men sånn blokkerer du samtaler.

Får ikke opp alternativet blokker. Jeg har iphone 4, kanskje det bare er på de nyere modellene?

Har googlet litt, og stemmer det at om noen jeg blokkerer, får beskjeden "den du ringer kan ikke nås for øyeblikket"? Da er det kanskje enkelt for de å finne ut at jeg har blokkert dem?

Gjest Blomst83
Skrevet

Får ikke opp alternativet blokker. Jeg har iphone 4, kanskje det bare er på de nyere modellene?

Har googlet litt, og stemmer det at om noen jeg blokkerer, får beskjeden "den du ringer kan ikke nås for øyeblikket"? Da er det kanskje enkelt for de å finne ut at jeg har blokkert dem?

Ok.Jeg er iPhone 4s.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...