AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Er det mulig å blokkere visse nummer fra å sende deg sms og ringe på Smartphone og iphone? Får de som blir blokkert vite dette på noen måte i så fall? Hva skjer om de prøver å ringe eller sende meg sms? Anonymous poster hash: 041a7...38d
Gjest Blomst83 Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Innstillinger ->telefon->blokker og så legger du til nummer. Vet ikke hvordan det er med mld,men sånn blokkerer du samtaler.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Innstillinger ->telefon->blokker og så legger du til nummer. Vet ikke hvordan det er med mld,men sånn blokkerer du samtaler. Får ikke opp alternativet blokker. Jeg har iphone 4, kanskje det bare er på de nyere modellene? Har googlet litt, og stemmer det at om noen jeg blokkerer, får beskjeden "den du ringer kan ikke nås for øyeblikket"? Da er det kanskje enkelt for de å finne ut at jeg har blokkert dem? Anonymous poster hash: 041a7...38d
Gjest Blomst83 Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Får ikke opp alternativet blokker. Jeg har iphone 4, kanskje det bare er på de nyere modellene? Har googlet litt, og stemmer det at om noen jeg blokkerer, får beskjeden "den du ringer kan ikke nås for øyeblikket"? Da er det kanskje enkelt for de å finne ut at jeg har blokkert dem? Anonymous poster hash: 041a7...38d Ok.Jeg er iPhone 4s.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå