Gjest bamsemumsa Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Har hatt ei kråke med brukkede bein i hagen i et par dager nå. Har lagt ut mat til den, men er ikke lett å komme bortpå da det er ei anna kråke som flyr på deg om du går for nærme. Kanskje mor til denne på bakken? Den kan jo ikke leve i buskaset i hagen i evig tid. Den kan fly såvidt bortover plenen, men det klarer virkelig ikke å stå på beina. Den sitter på rumpa for beina er helt ødelagt. Det beste hadde jo vært å få avlivet denne kråka. Hvem kan jeg kontakte og få fiksa dette? Synes så synd på den. Den ligger på bakken og skriker..
Raven Emerald Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Kontakt Viltnemnda. Håper dere finner ut av det, for den stakkars kråkas skyld. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Ta på deg de styggeste støvlettene du eier og gi den et skikkelig nakketrykk med helen. Anonymous poster hash: 0224c...c65 1
Gjest Lille-pus Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Viltnemda i kommunen din bør være riktig instans. 1
Gjest bamsemumsa Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Takk for tips. Viltnemda var ikke i mine tanker en gang. Skal ringe de:-)
Gjest bustyvel Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Evt. slå den i hjel med en hammer om du får tak i den.
Aurora M. Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Det beste du kan gjøre er å snarest vri hodet av den. Slik den går nå kommer den til å pines sakte til døde, event. bli revet i filler av villkatter, rev eller annet.. Jeg har gjort det selv med et par måker med knekte vinger. De er det dessverre ikke håp for. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Opplevde det samme med en due. Tok en stor sten og knuste hodet, den ble befridd fra lidelsene momentant. Anonymous poster hash: 38e9d...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå