Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pga. samlivsbrudd må jeg flytte. Per dags dato er jeg ansatt i en 90% stilling som varer ut august. Det er ett vikariat uten mulighet for forlengelse da personen som har stillingen snart er tilbake fra permisjon. har jobber der i to uker nå. Har begynt å søke på jobber nå men ikke fått napp enda men håper at jeg får noe som jeg kan starte i september. Første lønning er den første i mnd og så får jeg jo ett par lønninger til men så vet jeg jo ikke. Får vel ikke leilighet nå? Uten mulighet for å betale depositum. Har ingen sparepenger. Noen som har vært i en lignende situasjon eller som har noen tips?

Anonymous poster hash: c77f1...ee8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg flyttet fra mannen min hadde jeg 0,- og da tok jeg ut penger til depositum og også for å kjøpe meg en bil på kredittkort. Hadde jobb da, og tok meg også en ekstrajobb for å betale ned gjelda fort.

Anonymous poster hash: c0b8a...3ea

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg flyttet fra mannen min hadde jeg 0,- og da tok jeg ut penger til depositum og også for å kjøpe meg en bil på kredittkort. Hadde jobb da, og tok meg også en ekstrajobb for å betale ned gjelda fort.

Anonymous poster hash: c0b8a...3ea

Jeg har brukt opp kreditten min på leie her de siste mnd jeg har gått uten jobb :( Men takk for tips. Får vel ikke noe lån heller uten å ha en fast inntekt. Og det har jeg jo ikke nå. Bare sikker jobb i to mnd til.

Anonymous poster hash: c77f1...ee8

AnonymBruker
Skrevet

Flytte hjem til foreldrene for en periode, evt ta det BAV Sosial kan tilby, som med stor sannsynlighet er rom på hospits eller i hybelhus med andre hjemløse.

Anonymous poster hash: 3417d...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...