AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Er det god grunn til å bruke slik forsikring i sånt tilfelle? Passkontoret bruker lengre enn forventet å fornye passene til ungene og jeg vet ikke om vi får ordnet nød pass (sta eksmann), så jeg lurer på om flyselskapet går meg på dette ? Altså avbestille reisen på grunn av ugyldig pass? Altså bare noen av reisende har ugyldig mens andre har gyldig. Har mulighet til ringe dem nå. Takk!Anonymous poster hash: 8bc26...330
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Tviler meget sterkt på at det blir godtatt. Godtar de den begrunnelsen der har du funnet et helt eksepsjonelt forsikringsselskap. Anonymous poster hash: 67182...cbf
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 det at du ikke har gyldig pass er ikke reiseselskapet sitt problem, så det tviler jeg sterkt på Anonymous poster hash: c58f1...acd
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Var det jeg også var redd for. Men kan bare noen av reisende reise da, eller blir billetten ugyldig fordi ikke alle er med? Anonymous poster hash: 8bc26...330
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Nei dette får du ikke dekket. De som ikke har gyldig pass må bli igjen hjemme. Anonymous poster hash: 9095a...ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå