AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Hei! Min mor er veldig glad i kakene fra Goman (bløtkake) som man kan bestille via Coop. Hun vil gjerne kjøpe ett par derfra til bryllupet vårt. Det syns jeg er hyggelig tenkt, så jeg har takket pent ja. Så slo det meg at jeg aldri har smakt på kaker fra Goman, så jeg har rett og slett ikke peiling på hva vi nå får :-) Har noen av dere smakt kaker kjøpt via dem, og syns dere de var gode? Bryllupskaken baker min mormor, det hadde hun et stort ønske om å få bidra med, så Goman-kaken(e) blir i tillegg :-)Anonymous poster hash: 631ad...ebb
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Såvidt jeg vet har Goman/Coop avtale med utvalgte bakeri som baker for seg. Her jeg bor er det et stort og mye brukt (lokalt) bakeri som baker for de. Så her er det hvertfall ikke noe å si på kvaliteten på kakene. Anonymous poster hash: 49f5e...04a
tinanana Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 De har ikke noe wow faktor, men de er gode på smak synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå