AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Hei folkens, Jeg har egentlig bare ett par spørsmål om voksing eller barbering nedentil. Jeg fjerner veldig sjeldent hår der nede, men denne sommeren så vil jeg fjerne hår. Jeg har ett par inngrodde hår der nede, etter at jeg har barbert for mange år siden. De er som små kuler. Kan jeg barbere over de? De er nok grunnen til at jeg ikke barberer meg nedentil. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med de. Er det noen som vet om noe som kan hjelpe? Er det noen av dere som har vokset deres egen bikinilinje? Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 245ac...21e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Har vokset selv ja, gikk bra men vondt. Men vondt er det vel uansett. Er de inngrodde hårene betente? Siden de har en kul på seg. Er bare å barbere over de, har ikke noe å si men jeg ville prøvd å bli kvitt de. Anonymous poster hash: aacd1...a0f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Tror de er betente ja. Hva gjør jeg med de? Noen som vet? Anonymous poster hash: 245ac...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå