MissCoverdale Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Den siste måneden har jeg reist til to europeiske byer, og jeg stusset litt over at det ikke var noen ID sjekk noen steder? Jeg forstår jo at en ikke trenger pass for å reise, men sjekker de ingenting altså? Hvem som helst kunne boardet flyene med en annens billett.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Det er veldig vanlig at de ikke sjekker ID: Og ja, jeg synes også det er slapt. Spesielt når man reise rmellom land, og flyselskapet er ansvarlig for eventuelle passasjerer som prøver seg på ulovlig innvandring. Anonymous poster hash: e1303...311
MissCoverdale Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2014 Det er veldig vanlig at de ikke sjekker ID: Og ja, jeg synes også det er slapt. Spesielt når man reise rmellom land, og flyselskapet er ansvarlig for eventuelle passasjerer som prøver seg på ulovlig innvandring.Anonymous poster hash: e1303...311 Er det så vanlig altså? Da er det jeg som bare ikke har tenkt over det før.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Jeg reiser en god del med jobben, og det er et klart fåtall av gangene noen ber om å få se ID. Om man sjekker inn over skranke bes det som regel (alltid?) om ID, men om man sjekker inn på automat/mobil/går rett til gate, er det sjelden jeg blir bedt om ID. Utenlandske flyselskaper pleier være flinkere til å be om ID, men Norwegian gjør det omtrent aldri. Anonymous poster hash: e1303...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå