Gå til innhold

Vil jeg bli like glad i noen igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg er 19 og ble for noen uker siden dumpet. Jeg vurderte det lenge selv, for vi gjorde hverandre ikke glade lenger de siste månedene, men drev hverandre ned. Vi kranglet hele tiden og jeg hadde det ikke bra, jeg var deppa, men torde ikke gå fordi jeg hadde en frykt for å være alene. Vi var veldig glade i hverandre helt til den siste dagen, men det fungerte bare ikke lenger. Trodde han var en bra fyr, men dagen etter det ble slutt meldte han seg ut på flere datingsider og har prøvd seg på "alle". I tillegg til å være kjempesur og frekk mot meg, uten at jeg har sagt noe dårlig om han eller gjort noe mot han. Det eneste jeg har gjort er å slette han fra sosiale medier. Det har såret meg, for man føler man ikke betydde så mye for han. I tillegg til at jeg ikke aner hvorfor han er sur på meg. Er redd jeg ikke kommer til å bli så glad i noen igjen. Vi var bestevenner og kjærester og jeg følte meg 100% trygg på han. Vi har ikke hatt noen kontakt etter bruddet, de gangene vi har hatt kontakt er når jeg skulle hente noen ting jeg hadde der. Det jeg lurer på er om noen har vært borti det samme og om dere har truffet en ny kjæreste dere har blitt like glad i? Er min første seriøse kjæreste. Vi var sammen i litt over to år.

Anonymous poster hash: 15896...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil bli like glad i noen igjen.

At exen din kaster seg ut i mange datingsider betyr ikke at han ikke var glad i deg. Det betyr at han prøver å komme over deg. At han er sur, er også bare en reaksjon for å beskytte seg selv. Dessuten er han sikkert såret over å ha blitt slettet på sosiale medier.

La ham være i fred. Om noen år, når dere begge har kommet dere videre, kan dere eventuelt ta opp igjen vennskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...