Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte dermalogica treatment foundation for en stund siden, men desverre var den litt vel mørk til min hudfarge (vanskelig å se hvordan fargen var på nettet :oops: )

Har hørt det finnes color corrector eller noe som kan gjøre den lysere/mørkere etter hva man ønsker.

Var inne på SN for å bestille denne, men så ble jeg usikker på om det virkelig stemte.. Er det color corrector det heter, eller er det noe annet?

Og hva skal jeg velge, + eller -

(mest logisk at - gjør den lysere, men ble usikker da jeg skulle trykke på "BUY" :roll: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Du har nok rett i at det heter Color Corrector, og at minus gjør den lysere, mens pluss gjør den mørkere. Du kan jo forsøke å blande litt foundation med vanlig dagkrem, da vil den også bli litt lysere, men ikke fullt så dekkende. Kanskje fint for sommeren?

Koster ingenting å prøve, i hvertfall

Skrevet

Blandet den ut tidligere med litt dagkrem uten farge og jeg synes den ble litt vanskelig å påføre jevnt jeg... Men jeg likte konsistensen bedre da, er vant til mer tyntflytende foundations enn den fra dermologica, men det er vel en vanesak..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm! Så lurt! Jeg har registrert at det var noe som het color corrector jeg også, men ikke skjønt hva det var. Er det sånn at man må blande i hånden eller på en svamp, eller går det an å kjøre de to sammen i en form for beholder? Det siste høres egentlig urealistisk ut, så jeg tviler på det. I så fall er det jo greit å kunne blande fram rett farge året rundt. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

vet ikke om det er for sent, slik at du allerede har kjøpt produktet: men hudpleieren min, som er fanatisk dermalogica-fan(det er forresten jeg også!), anbefalte meg å ikke kjøpe den, fordi resultatet ikke ble spesielt bra - det var i alle fall hennes mening.... men håper DU blir fornøyd uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...