Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 gullet har slått seg i munnen. det blør fra "strengen" på innsiden av lippen (mellom fortennene). det ser ut som den er kuttet. skal vi til lege? kan de i så fall gjøre noe med det? Pliiiis svar fort!
Gjest Phair Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 jeg tror ikke legen kan gjøre noe med det, men ville tatt meg en tur alikevel.
Gjest lilletroll Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Ring legevakten og hør!!! Det ville jeg gjort!!
Gjest Starya Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Dra til legevakten, det kan hende det må et lite sting til. Jeg kjenner en voksen dame som fikk en slik skade som barn, og nektet å la dem gjøre noe med det. Resultatet ble at overleppen endret utseende siden den strengen var røket.
Gjest Far til 2 Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 Ta en telefon til legevakt/sykehus og spør om råd - for sikkerhets skyld. Sansynligvis er det ikke så ille som det kan se ut som, men en rask telefon med legen kan avklare dette. Far til 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå