AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Endelig fant jeg den perfekte morgengave til min kommende mann :D Jeg skal kjøpe et bilde til han. Det er ganske kostbart i seg selv. Er det dumt å gi han bildet uten ramme? Og så må det rammes inn senere. Eller ville dere tatt hele utgiften med en gang? Det blir litt i dyreste laget Men dette er en gave jeg vet vil falle i smak. Anonymous poster hash: d025c...d32
Sphynx Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Kjøp bildet og si at dere kan finne en passende ramme senere, da som mann og kone. Det er koselig!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Nettbutikken var ikke oppdatert. Det var utsolgt. Jeg får tak i det ferdig innrammet. Men det blir en veldig dyr gave. Men jeg tror han virkelig vil sette pris på det. Anonymous poster hash: d025c...d32
Sphynx Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Nettbutikken var ikke oppdatert. Det var utsolgt. Jeg får tak i det ferdig innrammet. Men det blir en veldig dyr gave. Men jeg tror han virkelig vil sette pris på det. Anonymous poster hash: d025c...d32 Da gjør du som du selv vil.
SiMa Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Liker du det også? I så fall: go for it. Det er vanskelig å finne en perfekt gave til mannen. Kan jeg spørre hvor mye det koster? Er litt i tenkeboksen i forhold til gave til mannen. Veldig usikker på både hva og hvor mye det skal koste.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 SiMa: det koster alt for mye. Men kjapp som jeg er, så er det allerede kjøpt. Elsker bildet selv. Det var en dyr investering. Men det er noe som vil vare. 15000. Må bruke små bokstaver, for å kompensere for summen... Anonymous poster hash: d025c...d32 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå