AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Hvilke leker liker din baby på 7-8 mnd? Vi har hittil hatt mest sånne biteringer og rangler, men hun begynner å bli litt lei av bdisse virker det som. Har en babygym også, men ligger kanskje Max 5-10 minutter der. Hun har endelig begynt å forstå at hun kan ligge på magen og leke litt, men skulle gjerne hatt tips til leker som kan slå an slik at hun kan ligge litt alene og leke. Slik det er nå, vil hun stortsett bare bæres rundt og være der jeg er.Anonymous poster hash: be8d9...3cc
Hattifnatten Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Følger med her. Jenta vår har et slags babypiano hun kan hamre litt på, hvor det kommer forskjellige sanger og dyrelyder, men må få tak i noe mer.
Yesterday Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Denne har flere sanger og lyder, og lager ikke høye lyder så ikke skadelig for hørselen http://www.jollyroom.no/produkter/54334nb-no-fisher-price-laugh-learn-phone-norsk-4 Min elsker denne, leker med den hver eneste dag, og skjønte den fra han fikk den som 6 mnd. http://www.jollyroom.no/produkter/brio-pop-up-med-bondegardsdyr Han er veldig glad i bildebøker men vil helst spise på de så jeg lar han leke alene bed badebøker siden de ikke er av papir. Og kanskje en liten dukke som ser ut som en baby? Ikke så hun kan kle av og på den siden hun er for liten til det men så hun kan studere den litt, de er jo litt opptatt av kroppen sin nå. Iallefall min er det. Ellers så er det enormt mye leker inne på Jollyroom, Toys r us ol. Hvor man kan velge alder¨
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Alt du har av silikon og myk plast på kjøkkenet, blanke ting som gryter og lokk. En visp kan være ganske så spennende Fjernkontrollene til tv'n, mulighetene er mange Anonymous poster hash: c0fc7...7f3 1
Hattifnatten Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Fjernkontrollene til tv'n, mulighetene er mange Anonymous poster hash: c0fc7...7f3 De er veldig spennende her, men er ikke helt heldig å få litervis med sikkel på dem når de skal smakes på!
Yesterday Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 De er veldig spennende her, men er ikke helt heldig å få litervis med sikkel på dem når de skal smakes på! Min klarte her om dagen i løpet av få sek endre på innstillinger så tven ble svart (slo seg ikke av men bildet ble borte), samboer brukte lang tid på å ordne det Vi lar han holde fjernkontrollen i blant når han sitter på fanget og da stopper vi han fra å putte den inn i munnen. Går også an å gi de en fjernkontroll man ikke bruker, vask den med en klut (er masse bakterier på de) og ta ut batteria. Men må være sikker på at den tåler biting så ikke det detter små deler av.
Hattifnatten Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 (endret) Min klarte her om dagen i løpet av få sek endre på innstillinger så tven ble svart (slo seg ikke av men bildet ble borte), samboer brukte lang tid på å ordne det Vi lar han holde fjernkontrollen i blant når han sitter på fanget og da stopper vi han fra å putte den inn i munnen. Går også an å gi de en fjernkontroll man ikke bruker, vask den med en klut (er masse bakterier på de) og ta ut batteria. Men må være sikker på at den tåler biting så ikke det detter små deler av. Vi bruker alle fjernkontrollene, men hun får lov til å kikke på de, uten å spise. Ikke alltid det er like populært å ikke få lov til å smake, men.. Hun har derimot fått lov til å grave i kjøkkenskuffen og leke med sleiver og visper. Det var stas! Endret 24. juni 2014 av Hattifnatten
Yesterday Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Vi bruker alle fjernkontrollene, men hun får lov til å kikke på de, uten å spise. Ikke alltid det er like populært å ikke få lov til å smake, men.. Hun har derimot fått lov til å grave i kjøkkenskuffen og leke med sleiver og visper. Det var stas! Min liker og kjøkkenting, egentlig så kan man la de leke med det meste så lenge det ikke er farlig
Hattifnatten Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Kanskje denne kan være noe for fjernkontrollfrelste babyer http://www.toysrus.no/serier/bellino/bellino-fjernkontroll-roed?id=621014&vid=411521b
Yesterday Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Kanskje denne kan være noe for fjernkontrollfrelste babyer http://www.toysrus.no/serier/bellino/bellino-fjernkontroll-roed?id=621014&vid=411521b Vi har en annen lekefjer kontroll og den er ikke interessant for min gutt Dessuten har den så veldig høy lyd (han har mange lydleker men den skiller seg ut) at vi har slått av lyden, er alt for mye hørselsskader i slekta mi (inkludert meg) til at han får leke med den med lyd. Han likte den ikke med lyd. Men den du linka til har grei lyd, dattera til ei jeg kjenner har den, du får kjøpe den og teste
Gjest Hayati Skrevet 24. juni 2014 #11 Skrevet 24. juni 2014 Min er 7 mnd og mest opptatt av å krabbe leiligheten rundt og dra seg opp i stående på alt som går an, så trenger egentlig ikke leker Men har puttet ufarlige kjøkkenredskaper i de nederste kjøkkenskuffene, så hun slår en del på lokk og gryter med visp, sleiv osv. Dytter også ball frem og tilbake til hverandre og drar i hvert vårt tøystykke og lar hun vinne, det synes hun er kjempegøy. Den beste leken er egentlig foreldrene eller ufarlige ting i leiligheten de kan sjekke ut Har leker også altså, men blir fort lei. De mest populære er draleker eller leker hun kan bruke til å komme seg opp i stående eller rive sammen/putte sammen igjen. Rangler og babygym var hun ferdig med da hun begynte å krabbe ved ca 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå