AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Hei! Jeg er for tiden under behandling. Har vel snart vært sykemeldt i tilsammen et år, men jobbet inn imellom. Regner med jeg da etterhvert mister retten på sykepenger og må over på aap de periodene jeg ikke er i form til å jobbe. Samtidig så har vi i over et år forsøk å bli gravide. Hvis jeg går på aap i løpet av svangerskapet, vil fødselspermisjonen min regnes kun ut fra de 66% av lønnen som jeg vil få ved aap, eller vil min vanlige lønn også være grunnlag?Anonymous poster hash: bb92b...703
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Den vil beregnes på grunnlag av AAP. Anonymous poster hash: 4e20c...155
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Nå mener jeg ikke å være frekk her, jeg er genuint nysgjerrig. Hvorfor prøver du å bli gravid akkurat nå hvis du er for dårlig til å jobbe? Jeg ble mor for første gang for et halvår siden, og er sjeleglad jeg var frisk og i god form, for å få et barn kan være ordentlig tøft. Hvordan har du overskudd til et svangerskap og et barn hvis du ikke er god nok til å jobbe? Personlig syns jeg i alle fall det har vært langt mer krevende (til nå) å være mor enn å jobbe i alle fall. Anonymous poster hash: 3c2a0...2f3 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Jeg lurer egentlig litt på det samme, jeg har barn selv og nå for tiden går jeg på jobben for å slappe av... Det kan være noe ekstraordinært i dette tilfellet, men generelt tror jeg at dersom man ikke er i stand til å jobbe så er man ikke i stand til å være hjemme med barn heller. Anonymous poster hash: 80fe5...093
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Skriver under på det de to over her skriver. Selv mener jeg at det å få barn er noe av tøffeste og noe av den hardeste jobben jeg noensinne har hatt, og jeg har jobbet MYE altså, så hadde jeg ikke vært i form til å jobbe hadde jeg i hvert fall revurdert det å få barn. Anonymous poster hash: 4b60b...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå