AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Flørt fra ifjor sommer vekket følelser i meg jeg ikke visste eksisterte. Fortalte han hva jeg følte og han virket ikke sørlig interessert i å bli mer kjent med meg. Nå har han begynt å sendt melding igjen, jevnlig, selv om jeg har fått meg kjæreste. Men likevel så stikker det når jeg ser bilder av han på fb, og jeg vet at vi aldri kan bli noe. Hadde han bare kunnet sagt det til meg at nei vi kan faktisk ikke bli et par. Hvordan skal jeg få han ut av hodet mitt? Anonymous poster hash: 9a920...7e4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Samme båt vi to..glemmer ikke en viss mann jeg heller.. Anonymous poster hash: 9c94a...94a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Samme båt vi to..glemmer ikke en viss mann jeg heller..Anonymous poster hash: 9c94a...94a Uff. Det gjør vondt ikke sant? Er jo ikke sikkert at de er så flotte som vi laget det til, men jeg vil bare slutte å tenke på han. Han bor så langt unna også st et forhold med han ville vært urealistisk. Og når jeg har en så flott mann ifra før. Det var bare noe spesielt med denne mannen fra ifjor. Likte hele han umiddelbart. Hele vesenet, personen han var var så komplett. Snill, omtenksom, vennlig, rolig og avbalansert, lista et lang. Det sanne gjelder kjæresten min. Han er så flott på alle måter! Og føler meg kjempeheldig? Men jeg vil bare glemme han andre så fort som F...! Ts Anonymous poster hash: 9a920...7e4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Samme kvalifikasjoner i min drømmemann... uff.. det er umulig. Tenker på ham flere ganger hver eneste dag. Han tok meg med storm, det skal være helt sikkert!! Anonymous poster hash: 9c94a...94a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Samme kvalifikasjoner i min drømmemann... uff.. det er umulig. Tenker på ham flere ganger hver eneste dag. Han tok meg med storm, det skal være helt sikkert!!Anonymous poster hash: 9c94a...94a Har du også annen kjæreste eller? Anonymous poster hash: 9a920...7e4
OppNedPåAlt Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Noen mennesker sette dypere spor en man skulle ønske. Hvis du er glad i kjæresten din så synes jeg du skal få han andre ut av hodet og livet ditt. Ikke svar så veldig på meldinger, ikke snok på han på facebook etc. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Noen mennesker sette dypere spor en man skulle ønske. Hvis du er glad i kjæresten din så synes jeg du skal få han andre ut av hodet og livet ditt. Ikke svar så veldig på meldinger, ikke snok på han på facebook etc. Han satte virkelig dype spor. Har aldri vært så betatt av et menneske som jeg har kjent så lite. Jeg vil virkelig få han ut av hodet. Har jobbet med dette siden oktober da jeg traff kjæresten min, men hver gang jeg ser han på Facebook eller han sender en melding så stikker det veldig. Vet ikke hva jeg kan gjøre for å "komme over" han. Han tenker jo å komme på ferie hit igjen nå og sendte meg derfor en melding om jeg var hjemme den helga hvis ikke orket han ikke komme sa han. Så han tenker jo på meg. Men det hjelper jo meg fint lite at han sier slik når jeg febrilsk prøver å glemme han. Håper set kommer med tiden. Anonymous poster hash: 9a920...7e4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Flørt fra ifjor sommer vekket følelser i meg jeg ikke visste eksisterte.Fortalte han hva jeg følte og han virket ikke sørlig interessert i å bli mer kjent med meg. Nå har han begynt å sendt melding igjen, jevnlig, selv om jeg har fått meg kjæreste. Men likevel så stikker det når jeg ser bilder av han på fb, og jeg vet at vi aldri kan bli noe.Hadde han bare kunnet sagt det til meg at nei vi kan faktisk ikke bli et par. Hvordan skal jeg få han ut av hodet mitt?Anonymous poster hash: 9a920...7e4 Så det at han ikke ønsket et forhold med deg da var ikke svar nok for deg? Det du definitivt bør slutte med er å oppsøke typen via FB profilen hans for all den tiden du bruker på det nærer bare oppunder de følelsene du har for han. Slett han som venn og kutt kontakten fullstendig så skal du se følelsene går over med tiden. Det at han sender tekstmeldinger til deg nå når du er i et forhold og til tross for at han tydeligvis ikke er interessert gjør han sannsynligvis bare for å holde deg varm. Jeg var ufattelig forelska i en dritt av en gutt da jeg var 16 som ikke gjorde annet enn å leke med følelsene mine. Han var aldri interessert i noe, men hver bidige gang jeg gikk inn i et forhold så tok han kontakt på ny. Jeg gjorde aldri noe med han hverken da jeg var singel eller opptatt, men jeg svarte villig vekk på meldingene hans og på den måten skjønte han jo at følelsene jeg hadde for han fremdeles lå latent i meg og klar til å lekes med. Etter 10 år med dette bestemte jeg meg for at nok var nok og brøt all kontakt. Han tilta fullstendig og ble desto mer desperat men jeg svarte aldri på henvendelsene hans så jeg tror han skjønte det til slutt. Anonymous poster hash: da258...667
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Så det at han ikke ønsket et forhold med deg da var ikke svar nok for deg? Det du definitivt bør slutte med er å oppsøke typen via FB profilen hans for all den tiden du bruker på det nærer bare oppunder de følelsene du har for han. Slett han som venn og kutt kontakten fullstendig så skal du se følelsene går over med tiden. Det at han sender tekstmeldinger til deg nå når du er i et forhold og til tross for at han tydeligvis ikke er interessert gjør han sannsynligvis bare for å holde deg varm. Jeg var ufattelig forelska i en dritt av en gutt da jeg var 16 som ikke gjorde annet enn å leke med følelsene mine. Han var aldri interessert i noe, men hver bidige gang jeg gikk inn i et forhold så tok han kontakt på ny. Jeg gjorde aldri noe med han hverken da jeg var singel eller opptatt, men jeg svarte villig vekk på meldingene hans og på den måten skjønte han jo at følelsene jeg hadde for han fremdeles lå latent i meg og klar til å lekes med. Etter 10 år med dette bestemte jeg meg for at nok var nok og brøt all kontakt. Han tilta fullstendig og ble desto mer desperat men jeg svarte aldri på henvendelsene hans så jeg tror han skjønte det til slutt. Anonymous poster hash: da258...667 Vel, han virket ganske interessert i begynnelsen. Da charter vi på fb nesten daglig, og han er ikke den typen som bruker mye tid på sosiale medier så jeg fikk jo litt forhåpninger. Etter en liten stund ble det mer stille fra han, han svarte meg på meldingene mine men det var ganske lunkent. Sluttet å holde samtalen i gang og spurte meg ikke om noe. Da skjønte jeg jo greia og kuttet ut jeg også, i håp om at han skulle ta kontakt selv neste gang. Det gjorde han men ikke før det var gått 3-4 mnd. Han er en veldig hyggelig fyr, som er snill med alle rundt seg. Urolig kjekk, syns iallefall jeg. Men det var jo personligheten hans jeg falt for. Avstanden var, og setter fortsatt en stopper for alt. Jeg greier ikke forstå selv hvorfor det ikke er nok til at jeg skal glemme denne mannen. Vi bor på nesten hver vår kant av landet. Greier virkelig ikke slutte å tenke på han. Drømmer om han av og til, at vi er sammen og er lykkelige. Det er jo bare en illusjon, hadde vi vært et par så er det jo slett ikke sikkert alt hadde vært så flott i virkeligheten. Men det er denne usikkerheten som trigget følelsene. Jeg tenker at "enn om vi hadde bodd nærmere, enn om vi kunne blitt noe". Jeg greier ikke godta at vi ikke kunne blitt noe, pga denne avstanden. Det skjedde en del drastiske ting i livet hans den tiden han sluttet å snakke med meg, og jeg ble informert om dette. Han fortalte meg alt om hvordan ting var og at det egentlig ikke passet så godt der og da å treffes så mye mer. Så det ble lenge til vi neste gang snakket sammen igjen. Virker ikke som han vil holde meg på gress egentlig. Da hadde han sendt meldinger oftere. Det er snakk om 2-3 ganger siden ifjor sommer. Men det er tydeligvis nok til å holde følelsene mine varme :/ Skulle nesten ønske han kunne begynne å oppføre seg som en drittsekk slik at jeg ikke hadde sett på det som et tap å "miste" han. Ts Anonymous poster hash: 9a920...7e4
OppNedPåAlt Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Han satte virkelig dype spor. Har aldri vært så betatt av et menneske som jeg har kjent så lite. Jeg vil virkelig få han ut av hodet. Har jobbet med dette siden oktober da jeg traff kjæresten min, men hver gang jeg ser han på Facebook eller han sender en melding så stikker det veldig. Vet ikke hva jeg kan gjøre for å "komme over" han. Han tenker jo å komme på ferie hit igjen nå og sendte meg derfor en melding om jeg var hjemme den helga hvis ikke orket han ikke komme sa han. Så han tenker jo på meg. Men det hjelper jo meg fint lite at han sier slik når jeg febrilsk prøver å glemme han. Håper set kommer med tiden. Anonymous poster hash: 9a920...7e4 Hva taper du på å si til han at du ikke er interessert i å ha kontakt? Fortell at du har kjæreste. Slett han fra Facebook, eller i det minste sjul han fra newsfeeden.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #11 Skrevet 24. juni 2014 Har du også annen kjæreste eller?Anonymous poster hash: 9a920...7e4 Jeg har ikke fått meg kjæreste ennå.. dater litt men får ikke han andre ut av hodet. Vi får se hva som skjer over sommeren. Om bare noen andre kunne tatt meg like mye med storm!! Anonymous poster hash: 9c94a...94a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #12 Skrevet 24. juni 2014 Hva taper du på å si til han at du ikke er interessert i å ha kontakt? Fortell at du har kjæreste. Slett han fra Facebook, eller i det minste sjul han fra newsfeeden. Er ikke akkurat daglige meldinger jeg får heller da. Har hørt fra han 3 ganger siden vi hadde kontakt ifjor. Kan jeg skjule folk fra newsfeeden? Hvordan gjør jeg det? Men uansett, vil det hjelpe? Følelsene er jo fortsatt det i like stor grad Anonymous poster hash: 9a920...7e4
OppNedPåAlt Skrevet 24. juni 2014 #13 Skrevet 24. juni 2014 Er ikke akkurat daglige meldinger jeg får heller da. Har hørt fra han 3 ganger siden vi hadde kontakt ifjor. Kan jeg skjule folk fra newsfeeden? Hvordan gjør jeg det? Men uansett, vil det hjelpe? Følelsene er jo fortsatt det i like stor gradAnonymous poster hash: 9a920...7e4 Ja, det går an. Det vil hjelpe at du stadig ikke blir minnet på han. Bare et spørsmål; hva hadde du gjort hvis han hadde kommet krypende og sagt at han vil være sammen med deg, og vil gjøre alt for deg og alt det der... ?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #14 Skrevet 24. juni 2014 Ja, det går an. Det vil hjelpe at du stadig ikke blir minnet på han. Bare et spørsmål; hva hadde du gjort hvis han hadde kommet krypende og sagt at han vil være sammen med deg, og vil gjøre alt for deg og alt det der... ? Tror nok jeg hadde blitt hos min kjæreste ja. Han kjenner jeg jo. Og vet han er det beste som har hendt meg. Flørten kjenner jeg ikke så godt og hDde jeg valgt han hadde jeg lett gått på en smell tror jeg Ts Anonymous poster hash: 9a920...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå