AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Del Skrevet 23. juni 2014 Vi skal til å rydde ut av en hytte og mannen min forteller meg at vi kan kaste hvitevarer opp i containeren vi har leid. De tar 100 kr pr hvitevare. Greit nok, jeg bare synes det høres rart ut at man kaster de opp i containeren? Kan jo ringe i morgen å høre, men vi har den diskusjonen nå. Noen som har gjort dette og er det riktig? Jeg synes det hørtes rart ut da men... Skjønner jo at de tar de ut av containeren, but still... Anonymous poster hash: af463...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Del Skrevet 23. juni 2014 Hvitevarer skal vel behandles som spesialavfall? Anonymous poster hash: 1dcfc...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Del Skrevet 23. juni 2014 Hvitevarer skal vel behandles som spesialavfall? Anonymous poster hash: 1dcfc...324 Ja det skal det jo. Jeg bare synes det høres rart ut at man skal kaste det opp i en container og så skal de ta det ut igjen da? Og der er ikke SÅ enkelt å "slenge" en komfyr opp i en container heller akkurat. Anonymous poster hash: af463...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Del Skrevet 24. juni 2014 Ja det skal det jo. Jeg bare synes det høres rart ut at man skal kaste det opp i en container og så skal de ta det ut igjen da? Og der er ikke SÅ enkelt å "slenge" en komfyr opp i en container heller akkurat. Anonymous poster hash: af463...955 De sorterer garantert ikke søppelet som er i konteineren. Altså er det kun restavfall som skal i den. Hvitevarer kjører dere til nærmeste innleveringssted for slikt. Anonymous poster hash: 84a51...6dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Del Skrevet 24. juni 2014 De sorterer garantert ikke søppelet som er i konteineren. Altså er det kun restavfall som skal i den. Hvitevarer kjører dere til nærmeste innleveringssted for slikt. Anonymous poster hash: 84a51...6dd Nå har jeg ringt til utleiefirmaet av containeren, og faktisk så viser det seg at mannen min har rett. De sa vi skulle ha hvitevarene opp i contineren så tar de de ut når de henter containeren. TS Anonymous poster hash: af463...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå