Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette, det skremte dritten av meg. Saken er at jeg satt meg i bilen klokka 23 i dag for å kjøre hjem, idet jeg kjører ut av parkeringen følger en bil etter meg som tydeligvis har stått og ventet. Da det gikk opp for meg at han fulgte etter meg, svingte jeg av i en busslomme og lot han kjøre forbi. Det tok selvsagt ikke lange veien før han gjorde det samme. Jeg kjørte hjemover, men ringte kjæresten på veien som sa jeg skulle komme til han, så jeg snudde og kjørte gjennom byen igjen. Han fulgte etter meg hele veien bort, men stoppet når jeg var nesten hos kjæresten. Vet ikke hva jeg vil med dette, men jeg skjelver og ble egentlig livredd.. Usikker på om jeg skal ringe politiet eller hva..

Anonymous poster hash: 02822...7b8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle ha notert bilnummeret hans

Anonymous poster hash: 7921d...4a1
  • Liker 5
Skrevet

Fikk du tatt nummeret på bilen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du tatt nummeret på bilen?

Nei.. Det var mørkt og jeg fikk det ikke med meg. Jeg spurte kollegaen som tok over for meg om han kunne se det på overvåkningskamera, men bilen var plassert så langt ut at han bare fikk med seg dekket.

Skrevet

Ring politiet i morgen og forklar hva som skjedde. Og spør de om du kan ringe dem fra bilen din om det skjer flere ganger .

• Liker 2
Skrevet

uff så ekkelt :( Hadde nok blitt livredd selv..

Skrevet

Huff! Hvis det skjer igjen så må du ringe politiet!!

AnonymBruker
Skrevet

Så dumt av deg ts. Rart at du gjennom denne lange stalkingen ikke greide å tenke såpass å få notert deg registreringsnummeret på forfølgeren.

For nå er du i den meget ubehagelige situasjon at han/de som fulgte etter deg vet hvem du er og hvor du bor mens du vet ingenting om forfølgeren.

Det er veldig uvanlig å bli forfulgt i bil på denne måten. Skremmende

Anonymous poster hash: 3b847...f4f
Gjest Blomsterert
Skrevet

Skjedde dette ut av det blå?

Tror ikke jeg ville lagt merke til om noen forfulgte meg i bil.

Er du redd noen? Ellers virker dette som en ubehagelig o g uvanlig hendelse. Men nei,politiet kan da virkelig ikke gjøre noe pga en enkel episode. De har nok annet å gjøre. Men skjer dette gjentatte ganger,ville jeg tatt det på alvor og kontakter politiet. Syns uansett det er rart du er så observant. Får meg til å tenke du er redd noe spesielt?

AnonymBruker
Skrevet

Er du redd noen? Ellers virker dette som en ubehagelig o g uvanlig hendelse. Men nei,politiet kan da virkelig ikke gjøre noe pga en enkel episode. De har nok annet å gjøre. Men skjer dette gjentatte ganger,ville jeg tatt det på alvor og kontakter politiet. Syns uansett det er rart du er så observant. Får meg til å tenke du er redd noe spesielt?

Kikker du ikke i bakspeilet? Om du har samme bilen bak deg hele tiden. Uansett hvor mange rare omveier og u-turns du måtte foreta?

Skrevet

Uansett om politiet ikke kan få gjort noe med denne hendelsen nå kan det være greit å ringe dem slik at dette blir registrert! Da blir det nok lettere å få hjelp om det skjer en gang til. Skjønner godt at du ikke fikk notert ned bilnummeret - innbiller meg at du nok var ganske stresset. Tenker ikke alltid rasjonelt da! Håper dette bare var en engangshendelse, TS! :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Så dumt av deg ts. Rart at du gjennom denne lange stalkingen ikke greide å tenke såpass å få notert deg registreringsnummeret på forfølgeren.

For nå er du i den meget ubehagelige situasjon at han/de som fulgte etter deg vet hvem du er og hvor du bor mens du vet ingenting om forfølgeren.

Det er veldig uvanlig å bli forfulgt i bil på denne måten. Skremmende

Tror du jeg var dum nok til å kjøre hjem med noen etter meg?

AnonymBruker
Skrevet

Er det rart at med en gang jeg kjører så starter en fyr bilen sin og kjører etter? At har følger etter gjennom trange gater og gjennom byen flere ganger? Og at han kjørte til siden for å la meg kjøre forbi så han kunne komme bak meg igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger veldig merke til slike ting. Av og til er det biler som "følger etter" meg på deler av strekningen jeg skal kjøre og da blir jeg alltid litt paranoid- og tilsvarende lettet når de svinger av. SYnes ikke det er noe rart at ts merket at samme bilen hang på hele veien. Jeg ser selv mye i speilet..

TS: har du noen du kan mistenke for dette? Noen avviste beilere? Ekser? Familiemedlemmer du ligger i konflikt med? uvenner..??

Anonymous poster hash: 26641...798
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger veldig merke til slike ting. Av og til er det biler som "følger etter" meg på deler av strekningen jeg skal kjøre og da blir jeg alltid litt paranoid- og tilsvarende lettet når de svinger av. SYnes ikke det er noe rart at ts merket at samme bilen hang på hele veien. Jeg ser selv mye i speilet..

TS: har du noen du kan mistenke for dette? Noen avviste beilere? Ekser? Familiemedlemmer du ligger i konflikt med? uvenner..??

Anonymous poster hash: 26641...798

Nei.. Jeg så litt av åssen han så ut når han stod bak meg på rødt lys og jeg har aldri sett han før. Satser på at det bare var engangstilfellet, men kommer til å bli lit nervøs neste gang jeg skal hjem fra jobb

Skrevet (endret)

Det var for mørkt? Det er jo ikke mørkt om natten nå vel?

- iallefall IKKE klokka 23!

Endret av Sillicious
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var for mørkt? Det er jo ikke mørkt om natten nå vel?

- iallefall IKKE klokka 23!

Hva er poenget med å nevne at jeg burde gjort det og det på en så uhyggelig måte? Nei. Jeg klarte ikke se skiltene fordi han alltid var helt bak meg og da ser man ikke de. Og nei, man tenker ikke alltid rasjonelt når man er redd. Herregud

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du jeg var dum nok til å kjøre hjem med noen etter meg?

Eh..han fikk nok med seg registreringsmerket på bilen din. Sende sms 2282 til statens vegvesen som kommer all info om bilens eier. Trenger ikke være rakettforsker for å finne ut hvem du er da..

AnonymBruker
Skrevet

Eh..han fikk nok med seg registreringsmerket på bilen din. Sende sms 2282 til statens vegvesen som kommer all info om bilens eier. Trenger ikke være rakettforsker for å finne ut hvem du er da..

Eh. Det var ikke min bil

AnonymBruker
Skrevet

Eh. Det var ikke min bil

Hvem sin da? Din sambo? Foreldre? Bare søke gjennom FB, google, gulesider etc så finner forfølgeren en link som matcher din alder, utseende, bosted osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...