Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Stavangerj
Skrevet

Jeg skal til Hellas i sommer, og har tenkt å gå til innkjøp av Kaneboes Total Finish pudder. Har fått et hefte med varer man kan kjøpe på TaxFree'en men her står det ikke oppført dette pudderet. Betyr det at de ikke har det, eller at de ikke kan skrive opp alt i dette såkalte bladet men at de likevel fører det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Hvor er katalogen fra? På Gardermoen har de ikke Kanebo-sminke lenger.

Gjest Stavangerj
Skrevet

Jeg bor i Stavanger, men jeg er så og si sikker på at dette er en katalog som blir sendt rundt til alle reisende i Norge. Altså, det tilhører ikke bare Sola flyplass. Men i katalogen står det oppført diverse produkter som de fører fra Kanebo, bare ikke dette pudderet. Typisk :roll:

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er ikke såå vanvittig dyrt, da. Hvis du har esken fra før, koster det 270,- i vanlig parfymeri, tror jeg. Og det varer EVIG.

Men bra typisk at de ikke har det du vil ha. Tax freen skal tilpasse seg "alle", derfor ender den opp med å ha et lite utvalg basisprodukter som selger bra.

Gjest Stavangerj
Skrevet

Nei, er klar over at det ikke er SÅ utrolig dyrt da. Men jeg var så uheldig å knuse mitt forrige :-( Men er det mulighet for å ringe å sjekke opp dette her da, evt. til flyplassen?

Gjest Jamila
Skrevet

Skal du innom Gardermoen? De har det der, selv om det står på internettsidene at de ikke har det...

Refillen koster 189 (eller var det199?) på Gardermoen.

Gjest Stavangerj
Skrevet

Skal ikke innom Gardemoen nei. Det er direkte fly ser du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...