Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svigerinnen min som ikke er myndig og 10 år yngre enn meg har blitt veldig opptatt av dyrenes velferd det siste året. Det er jo vel og bra, og jeg er selv opptatt av at de ikke skal tortureres og drepes for morroskyld.

Men problemet er altså at hun liler alle mulige sånne dyrevelferdssider på facebook. Og hun liker og deler alle artiklene og filmene de legger ut. Disse inneholder gjerne bilder av torturerte dyr og dyr som drepes på gøy. Nå har jeg fått nok. Jeg orker rett og slett ikke se mer av sånt! Jeg prøvde å blokke innleggene som hun legger ut, men er ikke sikker på om det gikk. Etterpå så dukket det hvertfall opp et bilde av en elefant som var holdt i fangenskap..

Bør jeg si noe til henne? Hun er jo ung og jeg tenker hun gjerne har enda yngre venner på facebook som ikke trenger å se sånt. Jeg ser heller ikke helt poenget med at noen legger ut sånt på facebook. Disse dustene som plager dyr får jo bare oppmerksomheten de ønsker.

Anonymous poster hash: 7fc89...fdc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La henne legge ut hva hun vil, og trykk på at du ikke ønsker å se hennes innlegg i fremtiden. Det er ganske enkelt.

Anonymous poster hash: df9d1...390
  • Liker 4
Skrevet

Hvorfor kan du ikke slutte å følge henne på facebook? Bare hold pila over navnet hennes og huk av "følger" eller hva det heter. Så får du ingenting.

• Liker 2
Skrevet

Gjør som de over meg skriver :) Jeg har også noen slike mennesker på facebook. Jeg velger å fortsette å følge dem. Godt å huske på de mindre heldige i verden.

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt så gjorde jeg det, men så kom det opp innlegg fra henne likevel. Det kan se ut som alt er borte nå da. Er samtidig litt dumt at jeg ikke ser andre hyggelige ting som hun legger ut.

Anonymous poster hash: 7fc89...fdc

Skrevet

Jeg ville sagt det til henne jeg. På en fin måte selvsagt.

Jeg ville sagt noe sånn som at det er så fælt å se mishandlete dyr, at du sliter med å få det ut av hodet. At du ikke mener noe stygt, og at det er kjempe viktig å ha fokus på det! Men det hadde vert bedre om det kunne vert noe uten de fæle bildene. Og du må si at du ønsker ikke å blokkere henne eller noe sånnt, for du ønsker jo å se på de fine innleggene hennes også :)

Skrevet

Du kan faktisk " blokkere" henne fra newsfeeden din slik at du ikke får opp det ho deler. Verre er det ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...