Hjertefisk Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 I 4 år har jeg prøvd dyre hudprodukter i et forsøk på forbedre huden min og bli kvitt kviser, hudormer osv. De har ALDRI funket! Enkelte ganger har jeg tenkt "jaaah nå begynner det å bli bra her", før det bare går tilbake til samme gamle stygge trynet. Har prøvd etter hudpleiers anbefalinger, til min hudtype og problemområder. Brukt masse penger. Prøvd forskjellige merker også. Men i vinter gav jeg opp og kjøpte noe av det rimeligste de hadde på vita i stedet. Resultatet var: ingen forskjell. Ingen forskjell overhodet. Det eneste som faktisk har hjulpet har vært sola! Nå titter jeg ut vinduet hver gang jeg ser sola og besøker solarium innimellom også. Er ikke spesiellt brun, men det har virkelig forbedret huden og for første gang på kjempelenge har jeg hverken hudormer eller kviser. Det føles helt magisk. Er det andre som har opplevd det samme? Og hva er det med sola som gjør huden så bra som ikke produktene får til? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Jeg gjør omvendt av deg jeg ;-). Bruker spf året rundt uansett vær, og litt dyre produkter - og føler at det hjelper mye! Har i perioder brukt billigere saker for å sjekke hva som skjer, men da blir det fort uren og tørr eller fet hud. Spf må jeg bruke fordi jeg veldig lett får pigmentforandringer i huden. Men supert at du har funnet noe som funker for deg da!Anonymous poster hash: 0b033...083
Wonders Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Enig med TS, jeg har opplevd det samme. Så man må bare prøve seg frem. Vanskelig i vrir varret av tilbud og varer.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 I 4 år har jeg prøvd dyre hudprodukter i et forsøk på forbedre huden min og bli kvitt kviser, hudormer osv. De har ALDRI funket! Enkelte ganger har jeg tenkt "jaaah nå begynner det å bli bra her", før det bare går tilbake til samme gamle stygge trynet. Har prøvd etter hudpleiers anbefalinger, til min hudtype og problemområder. Brukt masse penger. Prøvd forskjellige merker også. Men i vinter gav jeg opp og kjøpte noe av det rimeligste de hadde på vita i stedet. Resultatet var: ingen forskjell. Ingen forskjell overhodet. Det eneste som faktisk har hjulpet har vært sola! Nå titter jeg ut vinduet hver gang jeg ser sola og besøker solarium innimellom også. Er ikke spesiellt brun, men det har virkelig forbedret huden og for første gang på kjempelenge har jeg hverken hudormer eller kviser. Det føles helt magisk. Er det andre som har opplevd det samme? Og hva er det med sola som gjør huden så bra som ikke produktene får til? Kviser dannes av kroppens immunforsvar. Soling hindrer kroppens immunforsvar i huden i å danne kviser. Hudlege er tingen. Da får du kremer som virker Aberela (obs. nytt navn på denne kremen nå) + Skinoren. Men bruk av kremene krever god beskyttelse av huden i form av solkrem m høy faktor. Anonymous poster hash: 4443b...be9
vimsefrøken Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Huden min blir merkbart finere i sommermånedene og når jeg får litt sol. Men bytter jeg ut hudpleieproduktene mine, så kollapser huden totalt igjen. Så i mitt tilfelle fungerer hudpleieproduktene mine, men det er en jungel der ute, og dyrt/billig er ikke alltid det viktigste, men hva som faktisk fungerer for huden din, og det kan være vanskelig å finne ut av.
lemon-aid Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 I lengden så funker sol dårlig for huden. Sola gjør at hornlaget i huden blir fortykket, og hudcellene hoper seg opp. Derfor; tette porer = mer hudormer og kviser. Av MIN erfaring, da
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Huden min blir også alltid bra på sommeren. Så jeg er kvisetryne om vinteren, og fin på sommeren. Men bruker faktor 50 da, for å slippe pigmentflekker Renseprodukter gjør liten forskjell, men en god solfaktor og en god fuktighetskrem uten olje i gjør forskjell for meg. Har også som deg brukt mange penger på hudpleieprodukter (og hudlege, inkl en svindyr tablettkur), uten at det har hjulpet på mye annet ennn å tynne lommeboka og fylle opp badeskapet Anonymous poster hash: b964e...98a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Dersom man har problemer med acne og kviser det de hudlege som er tingen, ikke drive å styre med en hel masse kremer. Du må behandles innenfra. Anonymous poster hash: 851ab...7b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå