Gjest bamsemumsa Skrevet 23. juni 2014 #1 Del Skrevet 23. juni 2014 Ja, Blir man fortere brun ved bruk av solariumskrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Del Skrevet 23. juni 2014 Solariumskremer inneholder som oftes selvbruning, da blir man vel brunere. Jeg ville heller brukt pengene på vanlig selvbruning enn disse små engangs pakkene som er altfor overpriset. Anonymous poster hash: f7122...76b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brightness Skrevet 23. juni 2014 #3 Del Skrevet 23. juni 2014 Solariumskremer inneholder som oftes selvbruning, da blir man vel brunere. Jeg ville heller brukt pengene på vanlig selvbruning enn disse små engangs pakkene som er altfor overpriset.Anonymous poster hash: f7122...76b Man trenger ikke kjøpe de engangspakkene da. Jeg kjøper fra solariumskremer.no og det er veldig billig. Og ja, jeg blir brunere av det (er ikke selvbruning i min). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 23. juni 2014 #4 Del Skrevet 23. juni 2014 Man trenger ikke kjøpe de engangspakkene da. Jeg kjøper fra solariumskremer.no og det er veldig billig. Og ja, jeg blir brunere av det (er ikke selvbruning i min). Hvilken kjøper du da? Og blir du virkelig merkbart brunere? Har prøvd et par ganger å kjøpe fra de automatene som er på Brun&Blid, men syns ikke det hjelper særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brightness Skrevet 23. juni 2014 #5 Del Skrevet 23. juni 2014 Hvilken kjøper du da? Og blir du virkelig merkbart brunere? Har prøvd et par ganger å kjøpe fra de automatene som er på Brun&Blid, men syns ikke det hjelper særlig. Husker ikke hva den heter, kan sjekke når jeg er hjemme. Tror det er noe med tropical hvis jeg ikke tar feil. Jeg blir iallefall merkbart brunere, men vet ikke hva som gjelder for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Del Skrevet 24. juni 2014 De fleste av dem har ikke selvbruning, de er kun for å beskytte huden, gi fuktighet og forsterke farven. Jeg bruker hver gang og det er merkbart forskjell fra uten. Men finn en via ebay og amazon, da de som selges i studio ofte er veldig overpriset. Anonymous poster hash: d1952...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå