Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

del tips go tricks for rimelig go effektive hjemmespa. trenger ikke være hjemmelaget, men rimelig

for min del pleier jeg å blande sukker og babyolje og lage skrubb av den i dusjen, rimelig ( og mer miljøvennlig en de billige kjøpeskrubbene) og utrolig effektivt! kan også bruke kaffegrut.

og denne billige ansiktsmasken: http://www.ebay.com/itm/QUENCH-Facial-Hydarate-Mask-Hyaluronic-Acid-Aloe-Vitamin-B5-A-E-Wrinkle-Reduce-/371088031845?pt=US_Skin_Care&hash=item5666920065

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Godt tiltak, TS . Her er det mange flinke dager med de beste triksene!!!

Her er noen av mine;

Jeg bruker å putte føttene i varmt vann og grønnsåpe. Sette på tv å la føttene kose seg en halvtimes tid.

Så skruddber jeg av død hud, klipper negler og filer dem,

Tørker dem veldig godt, smører dem med fet niveakrem og setter på sokker og hviler beina.

Og så kjøpte jeg en sånn elektrisk ansiktsdamper fra Teknikkmagasinet. Sånn man heller litt vann i bunnen, legger ansiktet mot den plastdingsen og lar den varme dampen sveipe over, åpne porer. Det er avslappende og forfriskende på samme tid. Etterpå kan jeg sette på en ansiktsmaske og la den virke. Så tar jeg av masken og lar huden puste på egenhånd, til slutt smøre med en god krem.

Jeg tåler ikke sitrus og har etiopisk hud, så må alltid passe på å ikke irritere eller tørkeden.

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...