AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #21 Skrevet 24. juni 2014 Ja slikt har jeg erfart er vanlig, men som oftest handler det om 10-15 sekunders pause bare på akkurat det punktet. Altså at det har gått fint å kjærtegne rundt mens man "venter" til det er grønt lys igjen når det gjelder klitoris orgasmene. Er det 10- 15 sekunder mellom, så er det nok en og samme orgasme. Anonymous poster hash: f4c04...455 1
Timza Skrevet 24. juni 2014 #22 Skrevet 24. juni 2014 Er det 10- 15 sekunder mellom, så er det nok en og samme orgasme. Anonymous poster hash: f4c04...455 Tenkte på tiden det er greit å stimulere klitoris igjen hvis den er oversensitiv etter en orgasme.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #23 Skrevet 24. juni 2014 . Avslørt! Anonymous poster hash: 30df7...6ea
pressplay Skrevet 24. juni 2014 #24 Skrevet 24. juni 2014 Og da er jo oppfølgingsspørsmålet ved penetrering: Når en jente kommer, skal man da fortsette i samme tempo som gav orgasme, øke/senke tempoet eller stoppe helt opp for å maksimere nytelse? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #25 Skrevet 24. juni 2014 Jeg lurer på en ting ... jeg har aldri hatt sex med en mann, men jeg koser meg fint alene. Bare lurer på dette med når en orgasme varer veldig lenge? Hadde en gang for lenge siden en veldig deilig orgasme som varte sikkert i over 30 sekunder. Den bare varte og varte og den kom i regelmessig dønninger i ett sett. Var dette mulitorgasme? Jeg er sånn at om jeg stimulerer meg vaginalt, så er det sjelden jeg kommer (trenger kanskje en ekte penis siden jeg bare bruker to fingre ..) jeg har klart å komme et par ganger etter mye jobb, men jeg pleier alltid å avslutte med å stimulere rundt klitoris - da kommer jeg alltid både i vagina. Anonymous poster hash: 9ea33...fa4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #26 Skrevet 24. juni 2014 Det stemmer ikke som noen her sier at mange kvinner kan få serie og/eller multiorgasmer. Det gjelder ifølge statistikken et fåtall. Selv har jeg øvd litt på saken, men den første er såpass sterk og de neste litt mer kun en fysisk reaksjon som føles svakere at jeg personlig ikke "gidder" flere. Den første er gjerne også så sterk at jeg ville blitt uvel av flere.Anonymous poster hash: d91f3...919 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #27 Skrevet 24. juni 2014 Det stemmer ikke som noen her sier at mange kvinner kan få serie og/eller multiorgasmer. Det gjelder ifølge statistikken et fåtall. Selv har jeg øvd litt på saken, men den første er såpass sterk og de neste litt mer kun en fysisk reaksjon som føles svakere at jeg personlig ikke "gidder" flere. Den første er gjerne også så sterk at jeg ville blitt uvel av flere.Anonymous poster hash: d91f3...919 Jeg kan få så mange jeg vil med 5 sek mellomrom.. Trodde det var ganske så vanlig? Anonymous poster hash: 62b53...de5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #28 Skrevet 24. juni 2014 Det er da ingen som teller antall sammentrekninger som antall orgasmer. Anonymous poster hash: 586a5...919 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #29 Skrevet 25. juni 2014 Og da er jo oppfølgingsspørsmålet ved penetrering: Når en jente kommer, skal man da fortsette i samme tempo som gav orgasme, øke/senke tempoet eller stoppe helt opp for å maksimere nytelse? Det kommer da helt an på jenta? Akkurat som dette varierer veldig fra mann til mann. Anonymous poster hash: e40d9...c03 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #30 Skrevet 25. juni 2014 Og da er jo oppfølgingsspørsmålet ved penetrering: Når en jente kommer, skal man da fortsette i samme tempo som gav orgasme, øke/senke tempoet eller stoppe helt opp for å maksimere nytelse? Senke tempoet, eller stoppe helt opp og bare berøre hvert andre sekund omtrent. Anonymous poster hash: f4c04...455
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #31 Skrevet 25. juni 2014 Jeg lurer på en ting ... jeg har aldri hatt sex med en mann, men jeg koser meg fint alene. Bare lurer på dette med når en orgasme varer veldig lenge? Hadde en gang for lenge siden en veldig deilig orgasme som varte sikkert i over 30 sekunder. Den bare varte og varte og den kom i regelmessig dønninger i ett sett. Var dette mulitorgasme? Jeg er sånn at om jeg stimulerer meg vaginalt, så er det sjelden jeg kommer (trenger kanskje en ekte penis siden jeg bare bruker to fingre ..) jeg har klart å komme et par ganger etter mye jobb, men jeg pleier alltid å avslutte med å stimulere rundt klitoris - da kommer jeg alltid både i vagina. Anonymous poster hash: 9ea33...fa4 Nei, slik kjennes EN orgasme ut. Etter hvert vil du kunne få den til å vare i opp mot to minutter, men det vil fremdeles kun være en orgasme du har akkurat da. En orgasme består alltid også av vaginale og anale sammentrekninger, selv om orgasmen kommer kun via stimulering av klitoris. Anonymous poster hash: f4c04...455 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #32 Skrevet 25. juni 2014 Tenkte på tiden det er greit å stimulere klitoris igjen hvis den er oversensitiv etter en orgasme. Det er nok mest sannsynlig den samme orgasmen. Anonymous poster hash: f4c04...455 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #33 Skrevet 25. juni 2014 Jeg kan få så mange jeg vil. Som regel får jeg fire hver gang. Den første er bra, den andre ok, den tredje veldig bra, og den fjerde gjør meg helt utmattet og skjelven i kroppen. Etter et sånt samleie er jeg godt fornøyd. Men jeg klarer meg fint med en eller to, og av og til klarer jeg mer enn fire. Jeg må stimulere klitoris under samleie, bruker fingrene, og har aldri fått vaginal orgasme, så vidt jeg vet.. Men så er det veldig enkelt for meg å få mange klitorisorgasmer, så jeg stresser ikke med det heller. Anonymous poster hash: 10213...c9f
Nanami Skrevet 25. juni 2014 #34 Skrevet 25. juni 2014 Og da er jo oppfølgingsspørsmålet ved penetrering: Når en jente kommer, skal man da fortsette i samme tempo som gav orgasme, øke/senke tempoet eller stoppe helt opp for å maksimere nytelse? Med meg må han stoppe helt. Som regel dytter sammentrekningene mine han ut, eller så må han ta den ut selv for å ikke komme stopper han ikke blir orgasmen min mye lengre, men da blir jeg også helt utslitt. Mye bedre å få flere korte enn en kjempelang
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #35 Skrevet 25. juni 2014 Med meg må han stoppe helt. Som regel dytter sammentrekningene mine han ut, eller så må han ta den ut selv for å ikke komme stopper han ikke blir orgasmen min mye lengre, men da blir jeg også helt utslitt. Mye bedre å få flere korte enn en kjempelang Hjelpes. Så rart det er så mange som ikke skjønner forskjellen på EN orgasmes ulike faser og multiorgasmer, men det har kanskje med den lave snittalderen her inne å gjøre. Det du beskriver kalles ikke flere korte orgasmer, det er fremdeles kun 1/ den samme orgasmen som bare settes litt på hold før den når klimaks. Først når klimaks/ å kjenne seg helt ferdig med orgasmen etterfølges av en helt ny orgasme/ et nytt klimaks en stund etterpå så kalles det serieorgasme. Anonymous poster hash: f4c04...455 1
Nanami Skrevet 25. juni 2014 #36 Skrevet 25. juni 2014 Hjelpes. Så rart det er så mange som ikke skjønner forskjellen på EN orgasmes ulike faser og multiorgasmer, men det har kanskje med den lave snittalderen her inne å gjøre. Det du beskriver kalles ikke flere korte orgasmer, det er fremdeles kun 1/ den samme orgasmen som bare settes litt på hold før den når klimaks. Først når klimaks/ å kjenne seg helt ferdig med orgasmen etterfølges av en helt ny orgasme/ et nytt klimaks en stund etterpå så kalles det serieorgasme. Anonymous poster hash: f4c04...455 Nei, det er det ikke. Jeg kjenner min egen kropp. Bare fordi din kropp fungerer på den måten, så gjør ikke min det. Herregud. 1
Hulderen Skrevet 25. juni 2014 #37 Skrevet 25. juni 2014 Hjelpes. Så rart det er så mange som ikke skjønner forskjellen på EN orgasmes ulike faser og multiorgasmer, men det har kanskje med den lave snittalderen her inne å gjøre. Det du beskriver kalles ikke flere korte orgasmer, det er fremdeles kun 1/ den samme orgasmen som bare settes litt på hold før den når klimaks.Først når klimaks/ å kjenne seg helt ferdig med orgasmen etterfølges av en helt ny orgasme/ et nytt klimaks en stund etterpå så kalles det serieorgasme. Anonymous poster hash: f4c04...455 Du sitter vel ikke på fasiten for hvordan orgasmer er? Dette var unødvendig belærende skrevet. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #38 Skrevet 25. juni 2014 Du sitter vel ikke på fasiten for hvordan orgasmer er? Dette var unødvendig belærende skrevet. Er fullstendig klar over at orgasmer kan arte seg ulikt, og noen av oss får flere orgasmer like etter hverandre. Men enkelte fellestrekk er det likevel ved både orgasmer og utløsninger, og skal man diskutere dette så er det en fordel å ikke lage sine helt egne definisjoner slik mange i tråden ser ut til å gjøre, så jeg vil nok påstå at det jeg skrev var litt nødvendig belærende. Spesielt rettet mot Pompom var det ikke. Anonymous poster hash: f4c04...455 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå