Gå til innhold

Solarium. Har et spørsmål!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller to :P

Har aldri tatt sol før og er litt nervøs!

Første. Når man har puttet på penger kan man ikke velge når solingen skal starte? hva hvis jeg står og vasker sengen og den slår seg på før jeg er ferdig?

Og hvis jeg ligger og soler meg og det kommer en person forbi og putter på mer penger i boksen min...får jeg beskjed om det da? eller bare fortsetter den å gå sånn uten videre?

håper noen kan svare en nervøs sjel !! :)

Anonymous poster hash: c7e7a...201
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1: Nei som regel ikke. Det pleier å ta 2-3 minutter men det holder. :)
2: Personen vil ikke kunne putte på penger i boksen, de vil hun få i retur. Dessuten pleier det å være en eller annen lampe som forteller at solariumet ditt er opptatt i x antall minutter til.

Anonymous poster hash: 7fdf3...62e
Skrevet

Du kan vaske senga før du putter på penger. DU har vel 2-3 min fra du putter på penger til den starter. Folk putter ikke penger på en opptatt seng?? De ser hvor mange minutter som er betalt for på boksen.

Gjest Peaches
Skrevet

Når du har puttet på penger og trykket på den grønne knappen telles det ned i noen få minutter, før den automatisk starter. Dersom du står å vasker den og den slår seg på er det bare å gjøre deg ferdig, og så legge deg ned. Jeg pleier å skynde meg en del slik at jeg slipper å stresse med dette!

Ingen kommer til å putte på penger, for det står at den er opptatt. Så dersom noen gjør det (hvilket er svært lite sannsynlig) så vil det ikke ha noe å si for deg uansett :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå varierer det veldig fra sted til sted hvordan det fungerer, men de stedene jeg går er det som følger: Du går inn i rommet, vasker sengen og tar av deg evt. yttertøy. Deretter går du ut og legger på penger, kler av deg og legger deg ned.

De fleste relativt nye steder har timer på sengene slik at du kan følge med på tiden, ellers kan du bruke klokke på veggen, armen eller legge den ved siden av deg. De fleste steder har sperre på 30 minutters soletid. Har forsåvidt aldri opplevd at noen vil gi meg mer soletid, så tviler på at det skjer! ;) Det eneste jeg faktisk ville sjekket var om det lå noen under solsengen før jeg la meg ned. Det har skjedd flere ganger, men heldigvis aldri med meg! :hakeslepp: Lykke til!

Anonymous poster hash: d34a7...a0d
AnonymBruker
Skrevet

Tilføyelse: det tar et par minutter før solariet starter, og det starter sannsynligvis automatisk, ellers er det en påknapp. Sjekk ut sengen før du betaler. De kan også være av/påknapp for ansiktsol og vifte, og det an være greit å vite hvor de er slik at du slipper å bruke soletid på å finne ut av sengen..

Anonymous poster hash: d34a7...a0d
AnonymBruker
Skrevet

Du har som regel 2-3 minutter før, og 2-3 minutter etterpå :)

Anonymous poster hash: 5fa57...3e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...