Djungelvrål Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Lagde med mager kesam. Hadde i hvitløkspepper, hakket purre, lime, umamikrydder, salt. Den ble ikke god. Liker best å lage dipp på lettrømme men vil gjerne prøve å spare litt kalorier. Noen som har oppskift på en god og sunn dipp??
Gjest Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Det skulle jeg også gjerne ha fått. synes disse ferdigpose-dippene ikke er noe særlig.... Kanskje søke på Google?
skruf Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Vet ikke hvor sunt det er, men jeg bruker laktosefri mager kesam med en pose holliday dip..smaker godt (laktosefri pga jeg har laktoseintoleranse)
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Den nye kesam dippen til tine er ganske god, smaker ikke så mye kesam om du forstår Anonymous poster hash: d116e...1ba
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Nå klikket jeg meg inn og tenkte jeg skulle anbefale avokadodipen ''min'', altså laget av avokado, men så var det jo ikke det du mente.
Kassiopeia Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Mager kesam med hvitløk og litt salt og pepper. Enkelt, men så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå