Gå til innhold

Plutselig knesmerter ved løping

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå løpt 4 ganger i uka i ca 6 mnd uten å merke noe som helst til vondt kne (har saucony guide 7 løpesko, overpronerer)

Kjøpte nå for en mnd siden nye løpesko (new balance) og har siden jeg begynte med disse merket vondt i kneet. Har kommet snikende nå siste mnd.

Hvor stor sannsynlighet er det at skoene har skylden? (disse nye skal liksom ha mer støtte enn saucony skoene)

Og hvis det er skoene, vil smertene da forsvinne om jeg bruker samme merke som funket før dette igjen?

Eller burde jeg ta helt løpefri?

Ikke veldig sterke smerter, men kjennes ut som kneet er litt ømt og "slitent".

Anonymous poster hash: 6a639...d22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til lege for helvete!

Gjest Runforit
Skrevet

Høres ut som påbegynnende Runners Knee. Hva du enn gjør, ikke fortsett å løpe med det, for da skjærer seg plutselig.

Bruk forebyggende øvelser og finn en annen treningsform frem til kneet er bra igjen. Jeg sverger selv til Saucony og jeg røre ikke noe annet merke da de skoene har vært redningen for løpingen min.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som påbegynnende Runners Knee. Hva du enn gjør, ikke fortsett å løpe med det, for da skjærer seg plutselig.

Bruk forebyggende øvelser og finn en annen treningsform frem til kneet er bra igjen. Jeg sverger selv til Saucony og jeg røre ikke noe annet merke da de skoene har vært redningen for løpingen min.

Takk for svar :)

Skal prøve det :)

Anonymous poster hash: 6a639...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...